Stránka 1 z 1

ET

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 13:33
od Jeff
Ahojte nemate nahodou skusenost s ET vacsim ako je pisane na auto? Mam Vecu Caravan a ET povodnych diskov je ET 41 ,ale nukaju sa mi vazne chrumkave 17tky hliniky s ET 49, bola by to velka katastrofa? popripade ,ci by to mohlo technicky nieco nevhodne spravit autu? V tomto mam trosku galamatias.Dakujem.

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 13:36
od alcom1234
Ja som toho presvedčenia že nedávam na auto nič čo nemám v techničáku

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 13:47
od Rav3
cca 5 eur dopisanie do technicaku neni ocom ....

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 14:11
od Jeff
To je sice krasne ze dopisat,ale ci to nebude trcat ako furiku gumy z pod blatnika? :D alebo ci to nebude vyzerat ako lelektricka s tym ET 47 na predpisanom ET 41?
precital som si ze este ET 39 pri 17tkach moze byt. Tak to asi neham tak. Zatial dikes.

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 15:16
od Peter Kuľha
Ja viem tak že keď je ET menšie tak kolesá budú viac trčať von, a keď vačšie ET tak budú viac utopené dnu.
Príklad: Na aute som mal letné 16ky ET 35, trčali trochu von. Teraz som dal plecháče 15ky ET 49 a sú tak utopené že až :D

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 16:34
od jony5
Mam dojem ze budu dost utopene na C vectre a este k tomu aj kombik co je dlhe auto jak hovado . A urcite sa zmenia aj jazdne vlastnosti auta ale ak si neni pretekar tak to ani nespozorujes .

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 16:50
od Jeff
Presne tento typ odpovedi som hladal, Diky chlapi.Origos je origos, necham to na povod.

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 17:29
od maroš72
Ja mám na zafire obute zimne pneu na elektronoch Et 44 a originálne číslo na zafiru je 37/letne/ a veľký rozdiel tam nevidieť.Je to asi len otázky vkusu.

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 18:06
od macil
Chlapi, chlapi, o rozmeroch kolies a ET tu toho bolo popísané už dosť, vrátane odkazov na názorné kresby a kalkulátory.
Krátko: Pri rovnakej šírke disku a pneumatiky, bude koleso s ET47 oproti kolesu s ET41 o 8mm viac dnu, v blatníku. V takom prípade treba kontrolovať predovšetkým vnútornú stranu kolesa, či pri vytočení ridenia na niektorú zo strán a prípadnom prepružení, nebude koleso kolidovať s inou časťou podvozku (tmič, pružina, rameno, stabilizátor, rôzne úchyty, podblatník a podobne).

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 18:28
od Jeff
Macil dakujem za upozornenie ak je treba kludne sa moze tema vymazat aby nezaberala server. Dostal som odpoved co som potreboval aj od teba. Tym som sa len rozhodol ze vezmem originalne ET 41 co som mal tiez v ponuke. Dikes.

PoslaťNapísal: 05 Dec 2012, 22:47
od kadettc
Napr. disky 8j s ET49 trčia viac vom ako 7j ET41

PoslaťNapísal: 04 Jan 2013, 08:07
od 24petusko
tak veru, to ET49 je tusim z VeBe a uz aj koleso s ET41 je prilis utopene v karoserii VeCe

takto by bolo este viac - ja by som do toho veru nesiel