Stránka 4 z 5

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 18 Feb 2014, 09:37
od Kajo
Pravda, ale myslel som aj lacno ;)

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 11:12
od DIAMONDS
Spolocnosti ktore ponukaju chiptunning pišu o zniženi spotreby paliva chcem sa spitat ci su rozne druhy cipovania ktore sa zameriavaju na vykon a ine zase na spotrebu aleno teda ako to je je to len reklamny tah?

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 11:22
od lubo22
spolocnosti co ponukaju chip tuning tak maju viac map do RJ. mozu zvysit vykon motora napriklad o 5% a tvrdia ze spotreba mierne klesne potom ze maju zvysenie o vykone 10-20% tam uz nejak o spotrebe nehovoria, potom zvysenie nad 20% ale to uz bez zaruky.
takto problizne mi to kamarat vysvetlil ked cipoval svoje VW 1.9 TDi

a co hovoria majtelia nacipovanych dizlov tak spotreba rovnaka, pri lahkej nohe a sam ze o nieco mensia ako predtym. ale ked tomu dupe tak vecia ako bola predtym

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 15:06
od Kajo
Na mojom bývalom Passate 1.9 TDI spotreba po čipnutí ostala rovnaká, keď som jazdil ako predtým.
Ale keď som tomu dával, tak proti cca 9 mi to stúplo na 10,5.

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 19:45
od dikard
ja zas mozem potvrdit tvrdenia chiptuningujucich firiem ozaj pri lahsej nohe klesne spotreba a to niekde aj o dost napr kamiony a tak
mne to na astre robilo cca vysse litra ale ked som tomu daval riadne kapky tak som mal aj skoro 7litrov ;)

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 19:56
od lubo22
takze tak ako som pisal aj ja

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 20:02
od dikard
tak tak Lubo a potvrdit to moze aj Kajou bratranec ved nakoniec ten ma moju "byvalku" teda astru. ;)

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 21:19
od DIAMONDS
Mne by stacilo keby sa tymy kw upravila spotreba a aby auto nestrpalo ked zaradim petku v meste ked idem 50...lebo na benzine my pohode islo na petke 50 toto auto strpa a tym aa dost zakarbonovava motor

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 21:26
od Kajo
Nie je zdravé jazdiť na 5ke 50kou.
Ja jazdím na mojich autách pri 50ke na 3ke.

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 21:26
od lubo22
nejazdi na 5-ke 50tkou.. ak sa da tak chod 55 alebo 60 alebo podrad

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 21:46
od dikard
to neeee jedine ktore auto u nas zvlada 5ku na skoro 50tke je tranzit ostatne si vyzaduju min. 4ku ak nie trojku az na volvo to zoberie aj 6tku :D

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 22:07
od macil
Na to ti žiadny čiptuning nepomôže, to je mechanická záležitosť. Vymeň prevodovku.

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 22:10
od Kajo
Mám jedno auto, je to Trafic, ktoré má extra dlhú prevodovku ako zvláštnu výbavu.
Keby som pri 50ke zaradil 5ku, tak motor bude mať 900 otáčiek, chudátko.
Inak na 6ke to má pri 100ke cca 1500 ot./min., pri 130ke cca 1900.

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 22:23
od DIAMONDS
Ja viem ze trpy motor aj prevodovka a nejazim tak ja autu dupem a ked musim ost 50idem na štvorke neni som mantak len som chcel cediet cinsa to neda ovplivnit

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 09 Aug 2014, 22:31
od DIAMONDS
Zas neberte to tak ze jazdim jak šmochtoš ja viem na co tam je turbo a pouzivam ho....kašlime na to lebo vyzeram ako magor

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 10 Aug 2014, 00:56
od lubo22
pohode ale uz to mas vysvetlene :) tak klidek

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 02:49
od diemkej
Zdravím. Má niekto skúsenosti s čipovaním motoru 2.0DTi? Je tento motor vhodný na čip?

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 06:39
od dikard
ano je vhodny lebp tieto motory maju dobre rezervy, teda vo väcsine dieslov je dost velke rozmedzie chipovania, ale zalezi ci chces optimalizovat vykon(lepsia spotreba trosku lepsi vykon cca +-15kw) ale chip na zvysenie vykonu(v zavislosti od mapy s akou disponuje dana firma), alebo individualne zvysenie vykonu(tuto si treba zvazit vela veci lebo tu sa to jedna o vymenu niektorych suciastok a az potom nasledne chipovanie ale nie komplexnym softom)
pred chipovanim akym kolvek si zvaz stav a hodnotu auta(ci sa ti to vyplati)
dalej nie je firma ako firma ;) programy su rôzne a to dost zavazi(ci ti to bude dymit ako popelnica a tak)

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 10:34
od Kajo
Asi by som to nechal tak.
100 koni musi stacit kazdemu ;)

Re: chiptuning - prakticke otazky

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 12:51
od diemkej
No ja by som to dal asi robiť v Profituningu v KE, tam som pozeral v tabuľkách, že to dvíhajú na cca 92kW/125PS. Alebo poznáte nejakú lepšiu firmu v KE? Myslím, že Profituning patrí k tým lepším, alebo sa mýlim?

Myslím, že moja VeCe je motoricky vo vynikajúcom stave a nemal by byť s tým problém...