rishko píše:...dnes som konecne nahodil angel eyes, dokonca som si aj nastavil vysku svetiel, avsak pri lavom prednom stretavacom svetle mi to akosi nejde hore, vypada to akoby to tam bola ta parabola s tou sosovkou akasi padnuta dole, ani tou nastavovacou sktrutkou sa neda, ide to len dole... ma stymto nastavovanim niekto skusenosti???
Nedá mi to neoživiť túto tému. Kamarát mal na Honde Prelude tieto svetlá a nevideli sme ani prd. No myslel som, že je to dodrbkané. No teraz mám na Vectre tiež Angel Eyes a jednoducho "Z Číny z hliny".
Oni tam do toho dávajú asi trstinu a blato, lebo všetky ich výrobky stoja za prd. Ak niekto kupoval náhradu nárazníka "z číny" tak vie, že pre nich je 5 cm hore dole. Kašlať ale na narazník. Svetlo je dôležité ako soľ.
Svietilo mi to ako hmlovky...veľmi na boky a pred seba. Mechanik mi to pozeral aj s tým prístrojom ako na STK a aj keď sme to štelovali asi 2 hodiny, tak sme na normálny použiteľný záver nedošli.
Samotné uchytenie žiaroviek nie je rovno, takže keď ich tam dáte, sú vyosené a to dosť. Nehovoriac o tom, že aj parabola určite stojí za trt. Takže na večerný image dvoch krúžkov ako má aj staré BMW (tak načo sa na nich hrať, keď my sme Blitz?) môžem kašlať a radšej budem mať klasické aj nečíre svetlá, ktoré svietia dobre.
Je to dôležitejšie ako som myslel. Lebo kým človek nevyskúša Angel Eyes, tak ani nevie, aké je staré dobré zažltnuté svetlo užitočné.
Štýl "očí" si vychutnam keď budem mať 50 a kúpim si BMW, tam to prerábať netreba.
Keď už som sa toľko rozpísal, tak hodím do plena otázku....
Zháňať radšej použité originál svetlá, alebo nahradný diel - nový ???