Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
iurai píše:tie upravy co vykon zdvihnu niekde vo vysokych otackach, hmm, to radsej sediet pred telkou
JRD McLAREN píše:iurai píše:tie upravy co vykon zdvihnu niekde vo vysokych otackach, hmm, to radsej sediet pred telkou
DOVOLIM SI NESUHLASIT ...!!!
To ROBERTO: ..stale si nenapisal to podstatnee..
ze kolko E, a co vlastne mash v plane opravovat/upravovat ..
.jo a chcel by som vidiet ten CHIP (-tuning) co by mi na atmosfere pridal 20koni
(plus jedneho vola za volant )
Kajo píše:Mne sa viac páči veľký výkon v nízkych otáčkach, teda, predtým som to nepoznal, ale odkedy mám 400 Nm pri 1500 nejak sa mením.
Ale k téme, podľa mňa by nám Roberto mal povedať, čo je cieľom, teda, čo sa s tým autom bude diať po úprave.
Či len bežná jazda do obchodu, alebo sa budú jazdiť kopce?
swabel píše:Budem presnejsi, zo 125PS na 138PS = 13PS.
(Aby sa tu nesponinalo potom dalej tych 20)
Pre priklad http://www.autochip.eu/sk/vykonove-tabu ... 16v-125hp/
Späť na TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia