Upravy motora Z18XE

Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra

iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Respo napísal:iuraj moc zlozite nie ? ...
cakam kedy nas tu TEO da dopozoru :D
ak si to cita urcite kruti hlavou zo slovami "DETI" :D


ci zlozite neviem. dival som sa na to cez peniaze a mozny efekt
Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa JRD McLAREN »

no takze za prve si to je treba nejako upratat v hlave, co clovek vlastne xe..

tie NA (atmosfericke) kone su podstatne drahsie, ako tie TURBO (preplnovane) kone
dalej by bolo dobre, keby si napisal, ake opravy ides robit na motore...
a tiez aj kolko penazi si ochotny investovat do uprav....

v kazdom pripade sa bavime vo finale o sume cca od 1500+

moznosti su nasledovne, ostat u NA, alebo namontovat TURBO..
a kedze Z18XE je takmer to iste ako Z20LET, takze turbinka by v pohode pasovala..
bez narocnych uprav.. (dobre, piesty by trebalo vymenit)

ak nechces nic robit z vnutornostami motora, tak treba vymenit sanie a vymenit vyfuk..
pripadne pouzit trosku ostrejsie vacky cca do tych povedzme 270st,
aby si stym vedela poradit seriova ECU..
mohli ostat povodne pruziny, hydro-dvihatka atd.

..takze ked najprv napises co ides opravovat na motore, tak budem chytrejsi..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa JRD McLAREN »

a este ked uz ste nacali temu AMA ..
tak tutok kompletka cca 900eur.. ...na mieru...

http://tuningforum.cz/viewtopic.php?p=1717852#p1717852
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

JRD McLAREN napísal:moznosti su nasledovne, ostat u NA, alebo namontovat TURBO..
a kedze Z18XE je takmer to iste ako Z20LET, takze turbinka by v pohode pasovala..
bez narocnych uprav.. (dobre, piesty by trebalo vymenit)


Z18XE, X18XE1 maju maly blok a Z20LET je este velky blok.

nevies aky tlak dava turbo v Z20LET ?

ja som rozmyslal namontovat turbo a upravit regulaciu plniaceho tlaku, aby davala nizsi tlak, aby piesty ostali standardne

vsak tie piesty musia byt svinsky drahe na Z18XE, na rozdiel od turba, olejoveho chladica atd co zozenie niekde pouzite z nejakeho benzinaku a co sa uz nejako pripasuju
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Čo tak implantovať Z20LET aj s riadiačkou?
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Kajo napísal:Čo tak implantovať Z20LET aj s riadiačkou?


neoficialne OK, otazka ako poloosi
Používateľov profilový obrázok
Respo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 584
Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 23:56
Auto: Astra G
Bydlisko: Pressburg
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Respo »

kedze je dost mozne ze JRD McLAREN hovori pravdu kedze sa vyzna
tak ta turbina nemu si byt tak zla investicia
mám OPEL
Používateľov profilový obrázok
misso101
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 470
Dátum registrácie: 22 Feb 2009, 20:13
Auto: Astra G
Bydlisko: Rimavská Sobota
Bydlisko: Rimavská Sobota

Príspevok od používateľa misso101 »

turbo je dobrá vec, ked mu bude rozumne tlačiť tak aj seriové piesty vydržia, jasná vec je aj akým stýlom bude jazdiť, či bude stále pedál na podlahe alebo bude normálny jazdec, ktorý sem tam vyčistí výfuk od pavučín.

ak mu vyhovujú aj použité veci - turbo, IC, chladič oleja, blow off, tak do 1000 € by sa mal zmestiť a ešte kupiť aj iné porebné veci, ale nech počíta aj s cenou za montáž turba.....

veľa šťastia do úprav
Astra G 2,0 16V Turbo
Používateľov profilový obrázok
lubo098
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1625
Dátum registrácie: 11 Sep 2008, 16:46
Auto: Iná značka
Bydlisko: Levice
Bydlisko: LV

Príspevok od používateľa lubo098 »

misso aky tlak tlaci tvoje turbo a pri akych otach ho zopina?
vectra a jeden pes uz je prec, ostala zena, dva psy pes a dcera...
Používateľov profilový obrázok
misso101
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 470
Dátum registrácie: 22 Feb 2009, 20:13
Auto: Astra G
Bydlisko: Rimavská Sobota
Bydlisko: Rimavská Sobota

Príspevok od používateľa misso101 »

no tak ešte to nieje uplne vo finale ale už sme skoro na konci, ešte ideme meniť tesnenie, ojnične ložiska a piestne krúžky, momentálne mu tlačíme 0,4 - 0,5 a ide to super, skúšali sme mu aj 0,7 ale kým nedáme to hrubé tesnenie na zmenu KP tak m u nechcem tlačiť viac ako 0,5 aby mal dobrú životnosť.
ked mu tlačíš 0,7 a máš dobrý chip ako mne robil kamoš, ktorý je veľmi dobrý v chipovaní tak sa ti z lenivého auta stáva drak pod zadkom.
hore prudkým kopcom 110kW PD nemá šancu vôbec
Astra G 2,0 16V Turbo
Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa JRD McLAREN »

no iurai ma pravdu ..
Z18XE je maly blok/motor
http://holmart.com.au/online/images/z18motor.jpg

takze treba najst turbinu z niecoho ineho..

na seriovkach turba tlacia okolo 0.7-0.8BARu..
a ak sa ide preplnovat NA motor a zachovavaju sa povodne piesty,
tak sa plniaci tlak robi cca 0.4-0.5BAR

JO
a to hlavne, je treba si uvedomit, ze po takejto uprave sa auto stava nepredajne,
pripadne len velmi tazko predajne...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
Používateľov profilový obrázok
misso101
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 470
Dátum registrácie: 22 Feb 2009, 20:13
Auto: Astra G
Bydlisko: Rimavská Sobota
Bydlisko: Rimavská Sobota

Príspevok od používateľa misso101 »

ale poradím vám, že ak chcete oturbiť motor, tak vymeňte aspoň piestne kružky a dajte hrubšie tesnenie, nedavajte však dve tesnenia na seba ako to niekto zvykne robiť, lebo ho vypľuje :lol:
Astra G 2,0 16V Turbo
Používateľov profilový obrázok
brano_co
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 544
Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa brano_co »

toto ma začína baviť, všetci tu točíte o turbe už skoro dve strany a sám Robo tu ešte pred tým napísal že toľko peňazí by do toho asi nedal a že táto myšlienka už išla zo stola :)
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4 :D
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Používateľov profilový obrázok
misso101
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 470
Dátum registrácie: 22 Feb 2009, 20:13
Auto: Astra G
Bydlisko: Rimavská Sobota
Bydlisko: Rimavská Sobota

Príspevok od používateľa misso101 »

no len ked je taký tajnostkár ked nepovie že koľko chce do toho investovať??? raz napíše že sanie za 1000 € je na zamyslenie, a potom ked mu iné ceny povedia na turbo alebo iné komponenty tak mu to je veľa.

nech radšej povie koľko do toho chce vraziť
Astra G 2,0 16V Turbo
Používateľov profilový obrázok
brano_co
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 544
Dátum registrácie: 21 Okt 2008, 15:45
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa brano_co »

to sanie za liter, bolo pre neho zaujímave ako S/H z UK za 200 z toho čo viem ;)
MB C 63 AMG PP
VW Golf Mk. 6 1.4 :D
Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten
Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten
Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
Používateľov profilový obrázok
JRD McLAREN
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 21:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa JRD McLAREN »

no uplne najlepsie LOW-COST riesenie je,
zrovnat kanaly v hlave, vyfukove vylestit..
zlicovat priruby, hlavne sanie..
zaoblit hrany na ventiloch, a vobec v celom spalovacom priestore,.. (ten tiez vylestit)
upravit sedla na ventiloch min. na roznych 5 uhlov, (kedze radiusove frezky tu asi nikto nema)

a prinajlepsom sme ziskali 10koni....

upravit iba sanie, alebo iba vyfuk nema akosi ten pozadovany efekt...

takze zase sme pri tom ..
co ide Roberto opravovat na motore, ..a kolko je ochotny investovat penasi do uprav
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
Používateľov profilový obrázok
swabel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1660
Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trstená
Bydlisko alt: Levoča
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa swabel »

Spominal tu niekto chip? Na ca. 140PS som videl na par strankach upravu pre tento motor..
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Používateľov profilový obrázok
lubo098
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1625
Dátum registrácie: 11 Sep 2008, 16:46
Auto: Iná značka
Bydlisko: Levice
Bydlisko: LV

Príspevok od používateľa lubo098 »

existuju tri moznosti:
mozes oturbovat atmosfericky motor ktory mas v aute plus uprava RJ (je to drahe)
mozes vymenit sanie, kompletny vyfuk, upravit hlavu, vacky a RJ.(vysledok ako pri bode 1 ale drahsie)
alebo mozes kupit rovno silnejsie auto ( drahe? )

upravovat motor ciastocne velky vyznam nema. napriklad ked vymenis zvody bez upravy sania aj tak viac vzduchu motorom neprezenies a standardnym vyfukom nevytlacis von. to znamena ze akurat mozno vyhladis turbolencie v potrubi atd.
co mozes urobit je to co pisal JRD vyssie ale radikalny narast vykonu to nebude.

proste z hovna bic neupleties
vectra a jeden pes uz je prec, ostala zena, dva psy pes a dcera...
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Ale Corsa je rýchla aj tak.
Možno by bolo najlepšie dať to auto do super stavu a kašlať na úpravy???
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Používateľov profilový obrázok
swabel
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1660
Dátum registrácie: 19 Jún 2007, 10:44
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trstená
Bydlisko alt: Levoča
Bydlisko: Trstená, orig. Levoča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa swabel »

Pripájam sa ku Kajovi :D
Ved sršeň je to dobrý aj teraz.
Možno max. ten chip :twisted:
VETCTRA C kombi, Z19DTH, AT (2007), KATAÓG DIELOV EPC
Diagnostika GM MDI, OP-COM, aktivácia pal. PC* SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, 0915850900
http://www.opel-shop.sk
Napísať odpoveď

Návrat na "TUNING a STYLING - VŠEOBECNE"