Chcel by som sa pustit do takeho mierneho upravenia Corsy, nejedna sa o ziadne brutalne zasahy ako kovane piesty ojnice a podobne veci, ktore mi sice nazenu aspon 300 koni ,ale na ktore nemam peniaze Skor rozmyslam nad nad regulatorom tlaku paliva: http://garageraceteam.sk/product_info.p ... ucts_id=68 upravy sania,ale este nevem akej konkretne,to necham na Teovi a premyslam nad sprijemnenim zvuku : http://garageraceteam.sk/product_info.p ... ts_id=1321 Nechcem davat komlet nerezove potrubie az od motora,aby som v tom aute neohluchol.
Otazka znie, co este by sa dalo vylepsit na tomto motore ?
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
A preco myslis? Das tam nizkotlake turbo, a motor to v pohode znesie....
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
presne turbo kit ako som si spravil ja, je to finančne nákladné.
ale, ked chceš niečo lacnejšie tak daj znížiť hlavu valcov, potom podla toho či máš viacbodové alebo jednobodové vstrekovanie - ak máš viac tak si zožen nejaké z 2,0 alebo z 2,2 vstreky, ak máš len jednobodové tak opel mal asi len 2,0 najviac nednobodový vstrek, dalej palivovú pumpu od 4 bar hore aby ti tlačilo viacej paliva, a ten spomínaný regulátor tlaku paliva, a potom to dať niekomu doladiť aby ti nastavil predzápaly a všetko spojené s tým čo treba ked mu dáš riadnu dávku paliva.
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
este co sa tyka vyfuku,tak z18xe ma zvody spojene s katom, moj kat je uz vybuchany von,lebo sa ta vlozka rozpadla...oplati sa dat na original zvody termopaska?
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
aha tak presne tak ako som hovoril,ziadne turbo nebude
Lebo som sa o termopaske sice docital ze je to super,ale vsetko sa to tykalo sportovych nerezovych zvodov, ale tie ja davat nebudem,tak nevem no
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
Robo, neviem ako s tym regulatorom tlaku paliva, mas to rovnake ako ja a tam sa origo regulator kupe v benzine v nadrzi, k motoru uz ide zregulovany tlak a nieje tam spiatocka...
Nieje to tak, ako napriklad na X18XE, kde regulator tlaku je pri motore...
Ked niekto vie co s tym, sem z riesenim
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
termopasku na liatinove zvody nedavaj prasknu ti ... ked tak daj si spravit zvodi a komplet vyfuk porozpravaj sa v AMA a uvidis co ti na to povie potom obtoc termopaskou kludne az po koncovy tlmic
na tvojom mieste by som riesil sanie Dbilas/Lexmaul... to prida ozaj vela !
ale dbilas je drahy a treba preprogramovat RJ
moja uprava by bola pri takomto motore rozhodne sanie najskor Lexmaul , uprava RJ , mozno zvody a vyfuk , pripadne neviem ako je to na tomto motore ale treba pokukat co tak ostra vacka (ale aj pri nej aby to malo zmysel treba preprogramovat RJ)... ale podla mna to sanie a preprogramovanie RJ bohate bude stacit
noo, ked sa nebude dat urobit nic s tym regulatorom paliva,kvoli tomu co pisal buci, tak aspon to sanie a uprava RJ, ako som pisal vyfuk budem riesit len koncovy tlmic...
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)
ano ano ja viem,ja som povodne vyfuk nechcel riesit vobec,lebo ak by som chcel mat kvalitne vyfukove potrubie, treba mi tak cca 700 eur a to je moc len za vyfuk,kedze idem riesit aj ine veci, tlmic chcem len kvoli zvuku
BMW 325ci M-paket 141kW (1995) Ford Fiesta 1.6 ST Edition 90kW (2010)