Dokedy Vám mám chlapci vysvetľovať, že Omega je AUTO.
Vďaka zadnému pohonu môže byť geometria prednej nápravy taká, že tieto sily sú eliminované.
Viem, o čom hovoríte, Vectra ťahá jak besná, na diaľnici vo vyjazdených koľajach raz na 1 raz na druhú stranu.
Je to boj s volantom.
Omega je však kľudná.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
...veď ja som o hnacích silách nehovoril, prečítaj ešte raz
Ale zdá sa mi, že v posledných dvoch odstavcoch si trochu protirečíš.
Nedáva spätnú väzbu a bude ťahať...
Veľkú hmotnosť diskov na Omege cítim tak, že jazda cez koľajnice a priečne nerovnosti je spojená s hlukom, na zimných ľahkých je to úplne tiché.
Motoru je to akoby jedno, tú hmotnosť vôbec nevnímam ako spomalenie, je tam veľká výkonová rezerva.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Je to síce z konkurenčného fóra,ale pri hmotnosti diskov značka auta nie je taká podstatná, tak sa pozrite aj vy.je tam dosť aj pre náš kraj neznámych značiek ale niektoré hmotnosti sú zaujímavé. POZOR JE TO V LIBRÁCH NIE KG šak to tam má chlapec napísané tiež .najprv sú modely áut a nižšie sú výrobcovia diskov
na mojej vectre ked jazim po kolajach strasne to taha zos trany sa stranu a najhorsie to bolo ked som presiel zo zimnych penu R15 195/65 na letne R16 215/55 neni to velky rozdiel rozmerovo ale na ceste to citit uplne inak
to by som chcel ale u nas je taky jeden usek kde su riadne kolaje a tam ked predbieham musim silno volant drzat ..
ale na r15 to uz take nebolo tam by som povedal ze skoro vobec nie