Stránka 2 z 3

PoslaťNapísal: 22 Mar 2011, 21:52
od Astra Monster
Tak som zase zlyhal :o( ...ano myslel som ten snimac teploty vzduchu... Dakujem vsetkym za rady a info... a za silne nervy... ked to budem mat hotove a budem vediet ako sem supnut fotky tak dodam...

PoslaťNapísal: 22 Mar 2011, 22:32
od macil
Prečo zase? Neklesaj na duchu. :wink:
Vkladanie obrázkov :
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=10985

PoslaťNapísal: 22 Mar 2011, 22:41
od Astra Monster
Tak toto je ten onen motorcek...
Obrázok

PoslaťNapísal: 30 Mar 2011, 20:40
od webz
tak nakoniec som aj ja zo srandy vyskusal nahodit sisku co sa mi doma dlho povalovala (neocakaval som zmenu vykonu len zvuk ma zaujmal) , aj som si pekny airbox urobil ale bez tej vahy vzduchu sa auto chovalo samozrejme dost divne, nizsie volnobezne ot. az sa skoro dusilo, nepravidelny chod, kupodivu som nezaregistroval nejaku zmenu zvuku (na vectre C, ´06 to bol obrovsky rozdiel) ale zato akceleracia jak besna. Idem spekulovat ako tu vahu vzduchu implantovat do sacej trubice aj ked calibry ju maju rovno na airboxe co bude trochu problematicke. Kazdopadne viem co na sprintoch spravim ako prve= odpojit vahu vzduchu :D

PoslaťNapísal: 30 Mar 2011, 21:00
od Astra Monster
Este mi povedz co a kde je ta "vaha vzduchu"
Diky Bronaaa

PoslaťNapísal: 30 Mar 2011, 21:03
od macil
Myslím, že už som ti to písal. :roll:

PoslaťNapísal: 30 Mar 2011, 22:46
od webz
ty ju riesit nemusis lebo ju tam mas na sacej hadici, normalne tam pichni sisku a urob k nej nejaky schopny airbox+trubicu privadzajucu vzduch, tu zaviest niekde kde je velky napor vzduchu.Ja to budem robit coskoro uz mam objednanu nerezovu hadicu ohybnu zavediem ju tam kde ma cali otvor na tazny hak

PoslaťNapísal: 30 Mar 2011, 22:49
od macil
X16XEL nemá váhu vzduchu. To vám fakt treba natlačiť do hlavy? :roll:

PoslaťNapísal: 30 Mar 2011, 23:03
od buci_vectra
#-o :lol:

PoslaťNapísal: 30 Mar 2011, 23:51
od iurai
hmm. ale kam pichnut sisku ?

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 07 Jún 2013, 22:12
od miselko21
Ahojte ja mam ties podobny problem kupil som si sportvy filter vzduchovy no a co teras???? prisla mi siska a k tomu jedna spona na uchitenie a teras co mam dat dole?? prosim vas o nejaku radu co treba odmontovat alebo nejake foto lebo na nete nic nieje dakujem pekne
Jedna sa o opel astra 1999 60kw diesel :sos:

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 07 Jún 2013, 22:22
od buci_vectra
Mal si sa prv poradiť, než si to kupoval.
Mal by si dať dole celý vzduchový filter, aby ti ostala len holá rúra na ktorú dáš tú šišku.
Ale myslím, že budeš sklamaný zvukom aký má diesel zo šiškou... dokáže byť až neuveritelne hlučný.

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 07 Jún 2013, 23:06
od Kajo
...a výkon nikde.

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 30 Jún 2013, 21:47
od JRD McLAREN
a zbytocne vyhodene peniaze "za nic" ..

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 12 Júl 2013, 12:58
od AReYco
ale joj...už som videl aj zbytočnejšie vyhodené peniaze za veci na auto.
Šištička je sranda...je to hlučné, kým sa to nezohreje potom to je príjemný zvuk, hlavne v zábere a v otáčkach. :shy:

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 12 Júl 2013, 14:50
od JRD McLAREN
..no sak prave ten horuci nasavany vzduch je "ten" problem...

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 17 Júl 2013, 12:13
od AReYco
preto si k tomu mnohí robia vlastné prívody vzduchu (keďže sa to nezmestí do origo krabice od filtra)
...ale aj tak je to len na parádu

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 17 Júl 2013, 12:32
od Kajo
Úplne tým zrušia náporové nasávanie.
Vo vyšších rýchlostiach vie náporové nasávanie vytvoriť slušný pretlak.

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 17 Júl 2013, 13:54
od AReYco
Kajo nebuď skúpy na slovo :shy: povedz čosi o tom, ma to celkom zaujíma, ako veľmi to môže ovplyvniť chod motora, keď pri vysokých rýchlostiach a tým pádom pravdepodobne aj pri vyšších otáčkach ako je obyčajne, sa so šporotvým filtrov dostáva len nasávaný vzduch naproti origo filtru, do ktorého pri takýchto rýchlostiach prúdi teda aj ten spomínaný náporový vzduch a tlačí to a možno pomáha tým motoru a nasáva to lahšie?
či?

Re: Astra G 1.6 16V r.v. 99 sanie - vymena za otvorene.

PoslaťNapísal: 17 Júl 2013, 16:49
od Kajo
Áno, je to presne tak, vzduch sa dostáva do motora pod tlakom, minimálne to kompenzuje čerpacie straty.
Ale v skutočnosti to robí omnoho viac, takmer všetky lepšie automobilky tento efekt využívajú.