yuri píše:dnes som sa nasral a zavolal do nemecka do Risse Motorsport a popisla cele upravy a co to ma za graf z brzdy a povedal mi clovek odtial ze treba doladit vacky a s tou konfiguraciou to ma matk viac ako 155 - 160 PS pri zachovanej krivke krutaku.. tak ze buduci tyzden sa ide na to .. casovanie ostrych vaciek musi byt velmi presne a musi sa nastavovat dovtedy kym to je nastavene na 1000 %.. toto sa myslim pri skladani v tom zhone asi "trosku" nedotiahlo.. tak ze v najblizsom case motor von z auta - co je otazka pol dna a ide sa na to... potom hodim novy graf sem.
Auto je stale na predaj... a cena bude 280.000 + 1000 SK za kazdy kon co bud navyse oproti terajsiemu grafu... tak ze sa asu zasa dostaneme na 300.000 Sk - aspon duuuuuufam
uz som rozmyslal na tym ze ked ze je to hotove a to je stadium co ma na tom aute najviac nebavi, skusam zistovat situaciu okolo STAGE 2 a to : Nove piesty na zakazku aby bol kompresny pomer asi 9:1, ARP stifti miesto hlavovych srobov, nove kovove tesnenie na zakazku, nove zvody, turbo, intercooler a dalsie serepeticky a potom uvidim e ci moto bude porovnatelny s Z16LET z merivy a corsi OPC
ale to je len v stadiu premyslania ked sa to nepreda...
nepredavaj svoju astru
dorob si do nej este turbo a polozis do smutku este aj astru H OPC
podla mna by si z toho mohol vyzmykat 280 koni