Astra G - 3 dverova - 1,6 16V - komplet tuning

Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra

marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Astra G - 3 dverova - 1,6 16V - komplet tuning

Príspevok od používateľa marian »

/moved and edited by moderator/

yuri napísal:dnes som sa nasral a zavolal do nemecka do Risse Motorsport a popisla cele upravy a co to ma za graf z brzdy a povedal mi clovek odtial ze treba doladit vacky a s tou konfiguraciou to ma matk viac ako 155 - 160 PS pri zachovanej krivke krutaku.. tak ze buduci tyzden sa ide na to .. casovanie ostrych vaciek musi byt velmi presne a musi sa nastavovat dovtedy kym to je nastavene na 1000 %.. toto sa myslim pri skladani v tom zhone asi "trosku" nedotiahlo.. tak ze v najblizsom case motor von z auta - co je otazka pol dna a ide sa na to... potom hodim novy graf sem.

Auto je stale na predaj... a cena bude 280.000 + 1000 SK za kazdy kon co bud navyse oproti terajsiemu grafu... tak ze sa asu zasa dostaneme na 300.000 Sk :P - aspon duuuuuufam :-)

uz som rozmyslal na tym ze ked ze je to hotove a to je stadium co ma na tom aute najviac nebavi, skusam zistovat situaciu okolo STAGE 2 a to : Nove piesty na zakazku aby bol kompresny pomer asi 9:1, ARP stifti miesto hlavovych srobov, nove kovove tesnenie na zakazku, nove zvody, turbo, intercooler a dalsie serepeticky a potom uvidim e ci moto bude porovnatelny s Z16LET z merivy a corsi OPC :-)

ale to je len v stadiu premyslania ked sa to nepreda...


nepredavaj svoju astru :cry:

dorob si do nej este turbo a polozis do smutku este aj astru H OPC

podla mna by si z toho mohol vyzmykat 280 koni :evil:
marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian »

ten tvoj nastavitelny podvozok KW ma zaujal, posli nejaku linku
Grave Digger

Príspevok od používateľa Grave Digger »

marian napísal:nepredavaj svoju astru :cry:

dorob si do nej este turbo a polozis do smutku este aj astru H OPC

podla mna by si z toho mohol vyzmykat 280 koni :evil:


Nepreháňaj z 1.6 280 koní nedostaneš,aj keby si sa posral.To sa skôr motor rospadne.Nie je nato stavaný.A vrazil by minimálne ďalších 100 000 sk ak by chcel turbo.
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

rado.c napísal:chlapci, v tom aute je kus zivota a vela vela lasky k autu (no a nejaky material k tomu)!!! kto ma auto na vozenie deti do skolky a natrusene keksiky pod sedadlami, popol z cigarety na pristrojovke, taketo veci nedokaze pochopit!!!


nuz rado.c, teraz som trocha nahnevany ja. pri dnesnej premavke je jedenie a pitie v aute spojene s citanim ta najprijemnejsia cinnost. a co pri tom najviac zavadzia ? no predsa volant
Používateľov profilový obrázok
Manta
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 757
Dátum registrácie: 05 Feb 2007, 13:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Ba
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Manta »

Grave Digger napísal:
marian napísal:nepredavaj svoju astru :cry:

dorob si do nej este turbo a polozis do smutku este aj astru H OPC

podla mna by si z toho mohol vyzmykat 280 koni :evil:


Nepreháňaj z 1.6 280 koní nedostaneš,aj keby si sa posral.To sa skôr motor rospadne.Nie je nato stavaný.A vrazil by minimálne ďalších 100 000 sk ak by chcel turbo.


suhlasim s tebou a este s tym turbom by mu ten motor odisiel velmi rychlo lebo by nevydrzal tu zataz...
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001
Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
http://www.opelmanta.sk
Používateľov profilový obrázok
yuri
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06 Apr 2006, 17:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa yuri »

tak po ide sa n ato vybratie motora a precasovanie... po jazde na babe islo prec jedno tesnenie a tak to nebude nadarmo :-) aspon sa da pevnejsie .. ide sa tzo precasovat a potom sa uvidi..

z 1,6 je realne tak 190 - 200 PS ...

dotycny asi myslel dat tam 2,0 torbo motor.. kde je 280 PS uplne v pohode aj ked bol zaklad 200 pS... da dalej sa da upravovat ale to zodpoveda aj cena a el kto ma peniaze a chce to tak 300, 400 a az 500 PS nie je problem :-))

zdroj : www.vmax.de
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Používateľov profilový obrázok
yuri
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06 Apr 2006, 17:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa yuri »

marian napísal:ten tvoj nastavitelny podvozok KW ma zaujal, posli nejaku linku


linku na co ? na vyrobcu podvozku ? co tak skusit hladat v google ? :-)

http://www.kw-gmbh.de/de/30_Produkte/20 ... /index.php

nech sa paci 8)
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian »

Kamos ma zo Subaru WRX STI (2.0T) vytiahnutych 350 koni. Jasne, je to iny motor... A bez problemov funguje... Rozpraval som z chalanom z Nemecka a on ma Z16XE s turbom. Ma 230 koni a nabehal s tym cez 100tis. km. a tvrdil mi, ze zivotnost motora mu po tejto uprave klesla o cca. 1/4. A nema dokonca vymenenu ani spojku... Tomu hovorim tuning! Odbornici v Opli mi tiez tvrdili, ze mi motor odide, ak ho dam co len nacipovat. Myslim, ze skor by mi odisiel keby som chodil ku nim do servisu...
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

inak kazdy motor bez problemov funguje, az kym neodide.
a tie reci o zivotnosti, to nech rozpravaju malym detom na dobru noc
Používateľov profilový obrázok
yuri
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06 Apr 2006, 17:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa yuri »

iurai napísal:inak kazdy motor bez problemov funguje, az kym neodide.
a tie reci o zivotnosti, to nech rozpravaju malym detom na dobru noc


samozrejme ze mas pravdu, ale zivotnost priamo zavisi na kvalite komponentov a kvalite celkoveho spracovania a naladenia..

cize ked pouzijem diely ktore budu zodpovedat mojim narokom a nepotiahnem vykon do uplneho maxima, kde uz hrozi riziko tak preco by som mal mat zivotnost na motore mensiu ako ty, ked mas motor skladany niekde turkom v nemecku za pasom s dielmi ktore su vyrabane na kraji kvality za cielom max. znizenia ceny... viem o com hovorim, videl som tie diely :-)
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian »

Viem, ze vacsina automobiliek znizuje cenu na ukor kvality aj Opel. Moja Astra bola vyrobena v Polsku a teraz sa maju zacat vyrabat Ople aj v Rumunsku :cry:. Ja risknem to turbo, cize tych 230 koni. A ked mi nieco odyde, tak to vymenim :D. Motor ma teraz 80tis. km a nemal som z nim zatial problem. A uz 20tis. km mam zvyseny vykon na 142 koni.
Používateľov profilový obrázok
yuri
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06 Apr 2006, 17:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa yuri »

marian napísal:Viem, ze vacsina automobiliek znizuje cenu na ukor kvality aj Opel. Moja Astra bola vyrobena v Polsku a teraz sa maju zacat vyrabat Ople aj v Rumunsku :cry:. Ja risknem to turbo, cize tych 230 koni. A ked mi nieco odyde, tak to vymenim :D. Motor ma teraz 80tis. km a nemal som z nim zatial problem. A uz 20tis. km mam zvyseny vykon na 142 koni.


uz mas zvyseny vykon ? na 1,6 ? ake upravy ? ked chces to turbo ude to viac veci co musis urobit a hlavne mat RJ usposobenu tym parametrom.. ja ma RJ MOTEC c je volneprogramovatelna jednotka co sa da aplikovat od kosacky na travu po male lietadlo, vratane vsetkych typov spalovacich motorov ci uz atmo alebo turbo.. funkcie ako startovaci program alebo ALS su v nej samozrejme
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian »

zatial mam len FlowTec a FlowMaster od Dbilas Dynamic a ten turbo kit je tiez od nich :D
marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian »

hej je to 1.6
Používateľov profilový obrázok
yuri
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 114
Dátum registrácie: 06 Apr 2006, 17:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa yuri »

marian napísal:zatial mam len FlowTec a FlowMaster od Dbilas Dynamic a ten turbo kit je tiez od nich :D


popis konkretnejsie co mas s motorom robene
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36821
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Chlapci, nechcem vám do toho vstupovať, lebo aj mňa to celkom zaujíma, ale toto je predsalen "bazár".
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian »

Tak, co uz, ked sa to tu tak vyvinulo :D

Momentalne mam v motore upravene len sanie:

-Dbilas Dynamic Flowtec - je to skratene sanie vyuzivajuce rezonancie
vzduchu
-Dbilas Dynamic Flowmaster - vzduchovy filter
-upraveny program v riadiacej jednotke tiez od Dbilas
-optimalizovanu hlavu motora na toto sanie, tzn. zvacsene otvory a sanie je nalicovane

a vysledkom je 142 koni, 150 az 165 Nm od 3000 po 7250 ot./min. A ma to celkom pekny zvuk. :D


Slape to celkom slusne, ale treba to vytocit. Predsa je to len 1.6 a od spodu to velmi netaha. Najprv som chcel len dorobit:

-sportove vacky 272°
-ventilove pruziny
-vyfukove zvody
-zavodny katalyzator
-stredove a koncove vyfukove potrubie
-odlahcenie zotrvacnika

co by znamenalo cca 180 koni, ale stale by to do 3000 ot./min. netahalo.

Preto som sa rozhodol dorobit si k tomu este turbo a intercooler od Dbilas Dynamic. Turbo by malo zaberat na plno od 1750 ot./min. tzn. 230 koni, 230 az 270 Nm od 1750 po 7250 ot./min.

Videl som, takto upravenu Tigru, ale s motorom 2.2 a mala 350 koni :shock:
wlassto

Príspevok od používateľa wlassto »

hm... tigru s 350 koníkmi? a to aj lietalo? kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurva
marian
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 03 Sep 2007, 16:40
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa marian »

asi hej... nesiel som v nej, ale musi ist brutalne :evil:
wlassto

Príspevok od používateľa wlassto »

no v KE mal jeden týpek 2.0 154 koní myslím a trojka tam prešmykovala a bla bla že to šlo ako *nadávka*... (nevidel som, len počul) ta 350 koni kamo, ta to neviem, šak s tým sa nepohneš ak mu dáš plný žaluď v takom malom aute
Napísať odpoveď

Návrat na "TUNING a STYLING - VŠEOBECNE"