Stránka 1 z 2

X20XEV - X20XER rozdiely

PoslaťNapísal: 18 Okt 2010, 23:48
od Kajo
Ja viem zatiaľ, že:
X20XEV = 136 PS
X20XER = 160 PS (iné vačky, väčší priemer sacieho potrubia a iná mapa v RJ).

Ten upgrade by nemusel byť zložitý a ani drahý, čo myslíte?

PoslaťNapísal: 19 Okt 2010, 07:53
od buci_vectra
Do coho sa montoval motor X20XER?
Ja len aka by bola sanca zohnat potrebne diely zo second handu.

Je to zrejme podobne ako u:
X18XE1 - 85kW
Z18XE - 92kW
Rozdielne vacky, ina skrtiaca klapka a ina ECU, zbitok je zrejme rovnaky... no a este dve lambdy u Z-tkoveho motoru

PoslaťNapísal: 19 Okt 2010, 12:05
od Kajo
X20XER sa montoval napr. do VeBe, Teo s ním má skúsenosť.
Vravel, že to jazdilo "jak sviňa", ľahký výkonný motor.

PoslaťNapísal: 19 Okt 2010, 12:14
od Miro Kohut
tak to nastuduj a prerobime omegu :wink:

PoslaťNapísal: 19 Okt 2010, 12:14
od buci_vectra

PoslaťNapísal: 19 Okt 2010, 12:14
od langdon2
Aj tak by som siel radsej do 2.0T :wink:

PoslaťNapísal: 19 Okt 2010, 13:43
od Kajo
No ja by som do turba nešiel, obavy.
Ale samozrejme, hodnotím to z pohľadu človeka, ktorý jazdí na pomerne silných sacích motoroch, turbo mi príde zbytočné, zbytočná súčiastka navyše, keď to ide aj inak.

PoslaťNapísal: 20 Okt 2010, 07:05
od lubo098
daval sa do astry OPC
ine sanie, ine zvody asi aj cely vyfuk, vacky, hlava, ventily, piesty a ECU.
klasicky vytuneny motor ale az tak lacne to asi nebude.

PoslaťNapísal: 21 Okt 2010, 18:02
od JRD McLAREN
ak sa xe niekto hrat..
mam doma "stare" zvody C20XE...omotane termopaskou..
su to seriovky 4-2-1

PoslaťNapísal: 21 Okt 2010, 19:16
od kadettc
JRD McLAREN píše:ak sa xe niekto hrat..
mam doma "stare" zvody C20XE...omotane termopaskou..
su to seriovky 4-2-1

a ak sa niekto nechce hrat,tak mam orig. zvody XER :!:

PoslaťNapísal: 21 Okt 2010, 19:25
od JRD McLAREN
alebo taq... :lol:

PoslaťNapísal: 22 Okt 2010, 06:21
od lubo098
tak mi skuste poslat cenove ponuky ak teda pasuju na XEV ;)

PoslaťNapísal: 22 Okt 2010, 08:43
od cestnypirat
A komplet motor nema niekto??? :-) Samostatne vacky su asi dost drahe, ci? Mal by som seriozny zaujem o ten motor.. :)

PoslaťNapísal: 22 Okt 2010, 18:07
od JRD McLAREN
zvody z C20Xe by trebalo upravit na X20ab....

a ci ma zmysel prerabat motor XEV na XER, tym ze sa budu kupovat diely... hmm..
no je to na zvazenie kazdeho,
keby sa naskytol motor XER, za smiesny peniaz, tak by sa do toho dalo ist..
pripadne presurfovat internet, ci niekto nepredava seriove diely z XER, a pokupit to vsetko..

..aaaaaaaalebo .....
kupit TURBO KIT od dbilas, a sme zo 100kW na 180kW
pri pouziti seriovych komponetov v motore...

PoslaťNapísal: 22 Okt 2010, 19:10
od kadettc

PoslaťNapísal: 23 Okt 2010, 12:00
od cestnypirat
Nerezove zvody uz mam :) Este tak ostatne vecicky... to nasavanie :) Podhodte nejakeho dilera, vdaka.

PoslaťNapísal: 25 Okt 2010, 20:24
od lubo098
ja zvody potrebujem ;)
co sa tyka komponentov od dbilas dynamic vedel by som si vybrat.

PoslaťNapísal: 25 Okt 2010, 20:29
od tuning-hifi
lubo098 píše:ja zvody potrebujem ;)
co sa tyka komponentov od dbilas dynamic vedel by som si vybrat.

a ja ti ich ponuknut.. :P

PoslaťNapísal: 25 Okt 2010, 20:39
od lubo098
uz len niekoho kto ich zaplati a budeme vysmiaty 8)

PoslaťNapísal: 25 Okt 2010, 20:54
od JRD McLAREN