Dnes som odstránil hrany z telesa škrtiacej klapky na Fiate Dobló 1.6 77KW.
Vzal som brúsku a odbrúsil ich (bolo ich tam mnoho), potom som teleso zvnútra preleštil.
Nakoniec som odbrúsil prečnievajúce skrutky, ktoré držia samotnú klapku, závit trčal 4mm.
Potom som ešte vytvoril lievik na telese klapky tam, kde sa napája hadica.
Zložil som a šiel jazdiť.
Skoro som odpadol, auto ťahá akoby malo 100 KW, hrabe ešte na dvojke!
Hifo, no pochopíš to?? Takáto jednoduchá úprava?
Teraz však vyvstáva iný problém, a to je spojka
Odtiaľto som sa inšpiroval, tie skrutky som skrátil ešte viac, než machri od Courtenay:
http://www.vectra-sport.com/forum/showthread.php?t=73606
Odporúčam každému.
Keď bude čas nafotím moju klapku a urobím video 0-max, aby ste mi verili, že je to teraz delo.
PS: teraz si rýpnem. Toto je ten pravý tuning, nie filter a ledky a krídlo a disky a čip na hladký benzín