Stránka 8 z 9

PoslaťNapísal: 09 Aug 2011, 21:03
od Kesi
Sory za OT ale ak niekto predáva niečo také ako "palivový ekonomizer" do zásuvky zapaľovača tak to svedčí o celkovej úrovni ponúkaných produktov.

PoslaťNapísal: 09 Aug 2011, 23:54
od iurai
Kesi píše:Sory za OT ale ak niekto predáva niečo také ako "palivový ekonomizer" do zásuvky zapaľovača tak to svedčí o celkovej úrovni ponúkaných produktov.


nesuhlasim.

ked do samoobsluhy chodi stetka, tak vsetci zakaznici su na obdobnej urovni (stetky, marketeri, dopln ...) ?
chodis do samoosbsluhy, alebo kupujes rozky cez internet ?

Re: HHO

PoslaťNapísal: 09 Aug 2011, 23:57
od iurai
otto píše:Minuli rok som mal 8,3 a sem tam som sa musel s rychlosťou krotiť.


ak chces vycislit presny efekt, musis organizovat merania. to nie je sranda, ale drina.

HHO

PoslaťNapísal: 10 Aug 2011, 16:44
od otto
ja viem stale testujem zatial som spokojny hlavne ta spotreba v meste stale sa to drži na 6,7 l. za tych istych podmienok som mal už 10 l.ja si myslim že je to slušne a hlavne ma lepši ťah už od nizkych otačok 5-ka taha v pohode už 1200 ot. ovšem po rovine .takže neradim tak často.

PoslaťNapísal: 11 Aug 2011, 20:37
od Kesi
iurai píše:
Kesi píše:Sory za OT ale ak niekto predáva niečo také ako "palivový ekonomizer" do zásuvky zapaľovača tak to svedčí o celkovej úrovni ponúkaných produktov.


nesuhlasim.

ked do samoobsluhy chodi stetka, tak vsetci zakaznici su na obdobnej urovni (stetky, marketeri, dopln ...) ?
chodis do samoosbsluhy, alebo kupujes rozky cez internet ?


Obchod je o tovare nie o zákazníkoch :!:

PoslaťNapísal: 12 Aug 2011, 00:13
od iurai
Druhy pokus o pochopenie tvojej myslienky

Ked Carrefour predava plesnovy syr Roquefort Societe (nemylit si s Nivou) za 30 Eur/ 1 kilogram tak asi aj ziarovky v oddeleni automobilovych doplnkov budu na vysokej urovni.

OOOOPS. NIE

Re: HHO

PoslaťNapísal: 17 Aug 2011, 16:50
od webz
otto píše:komplet sadu som si objednaval z čiech za 5200 kč plus zariadenie na nastavenie hodnot lambdy a MAP senzora ,to som doobjednaval na slovensku viac sa mi pačil ako ten česky a ma dig.dysplej zhruba 80 eu. veb adresa www.vodikovegeneratory.wbs.cz

autorovi tej stranky by som vylepil riadne zaucho jake shity tam predava, hlavne ten turbonator a ten dalsi mackazak pod tym, to kupis z ciny za 10 dolarov

ale chcel som k tym HHo- nema tam ani kolko platnovy je ten generator hlavne ze 13tis. kč a vraj 5l plynu /min. ,,,, ani polovica neni realna podla fotky toho generatora.

najvacsi co som videl pre osobne auta bol 34 platnovy co vyraba 3,5l realne

PoslaťNapísal: 23 Aug 2011, 22:15
od alpiners2
brat má 7 platničkový vyvíjač, do destilky dáva KOH. laborovali sme s vysokofrekvenčným napájaním ale nebolo to ono. teraz je to zapojené napriamo od alternátora a vyrába to cca 2-3 litre za minútu. spotreba šla dole cca 1,5 litra. mierne stúpol výkon v nižších otáčkach.

ovidíme čo na to povie moja omega dti 8)

PoslaťNapísal: 30 Aug 2011, 06:27
od leilak1

PoslaťNapísal: 25 Nov 2011, 20:27
od jojo7
Zaujimava tema, rad by som vyskusal i ja spalovat HHO v motore, ale mam benzin co komplikuje situaciu koli lambda sondam.

Mal by som par otazok na niekoho kto to uz ma/mal namontovane:

1. ako je riesena ochrana proti nasatiu vody do motora pri silnom podtlaku? Napr. pri brzdeni motorom.
2. na ebay som nasiel generator ktory vraj vyraba iba cisty vodik bez kyslika (z vody elektrolyzou), vy co mate s generatormi uz nejake skusenosti ... myslite ze to moze byt realne alebo je to nezmysel?
3. nejake sady co som videl na nete su s "bublerom" , ine bez ... naco je dobry ten "bubler" ?
4. naozaj plati priama umera, ze cim viacej platni ma suchy clanok, tak tym sa vyrobi viacej HHO plynu?

Diky (snad sa nepytam az take velke koniny) :roll:

PoslaťNapísal: 25 Nov 2011, 21:00
od Kajo
5. ako je zabezpečená ochrana vody proti zamrznutiu?

PoslaťNapísal: 06 Dec 2011, 00:57
od leilak1
1. ak nie je viac ako do polovice nádržky elektrolyt nie je možné nasatie...
2. no reálne to môže byť, ale neviem aký to má význam zbavovať sa kyslíka....
3. bubler je skôr ochranný prvok ako spätný ventil, alebo ževraj aj čistiaci plyn, ale ako efektívne? ...ale často nepouživa sa...
4. viac platní nemusí znamenať viac plynu ale skôr efektivitu a neprehrievanie sa... Záleží aj od velkostí platní , moc veľké platne zas nestačia odvádzať teplo a generátor sa prehrieva a hlavne ak má málo platní a vysoký odber prúdu a vyrába veľa plynu... záleží teda aj od konštrukcie.
Najideálnejší na použitie v automobile pri napätí 13,8 - 14,2 sú generátory s 5 neutrálnymi platňami veľkosti platní okolo 12cm x12cm a ak platne presahujú mimo gumu kde sa ochladzujú....Pri týchto generátoroch prakticky nekolíše odber A.
Čo z toho vyplýva ?
Menej platňový generátor s 3-4 neutrálnymi platňami napríklad 9 platňový môže vyrobiť rovnako plynu ako 19 platňový s neutrálnymi 5 platňami. Nevýhoda v menej platňovom, že bude veľmi kolísať teplota, odber A a voda môže zovreť, neefektívnejšia výroba plynu ...možné poškodenie hadíc, gúm, rýchlejšie opotrebenie systému, odpaľovanie poistky...atď....

5. používa sa o 100% viac hydroxidu ako cez leto ... do -10 potom nie sú problémy ...ak sú nižšie teploty treba byť opatrný už...alebo systém vyprázdniť a nepoužívať...
Používa sa aj denaturovaný lieh...ale ten pri pridaní dosť kazí elektrolyt rýchlejšie "hrdzavie" preto moc neodporúčam

PoslaťNapísal: 04 Feb 2012, 23:29
od Kajo
Zdá sa, že s tým systémom je veľmi veľa starostí a tie potrebuje iba málokto.
Já si chci svoje vlasy jenom umýt a jít.
Tým pádom je to nezaujimavé.
Komu nevadí znížený komfort, kúpi si radšej lpg, čo je už vyzretá technológia, v porovnaní s hho..
Navyše tieto bublery nie sú homologované, takže je obrovské riziko to používať. Za vinného sa totiž vždy považuje vodič auta s nepovoleným zariadením, také auto nie je spôsobilé na premávku.
Ďalším sporným bodom je úspora paliva, na ktorú nejestvujú hodnoverné dôkazy. Je to niečo ako homeopatia, ale pre autá.

PoslaťNapísal: 04 Feb 2012, 23:39
od Komo
Je to zatial len pre takych "domacich kutilov" aj ked nebol by som taky skeptik Kajo.
Je to pomerne neinvazivne, co sa tyka montaze do auta, ci uz noveho alebo starsieho, ale osobne by som radsej volil starsie.
Ak ma niekto dostatocny financny prijem a chut to otestovat a poklada sa za kutila, myslim ze tych cca 200 euro a par hodin alebo desiatok hodin hrania sa s tym za to stoji, preco aj nie ... ja by som to aj vyskusal, uvidime co bude po lete.

PoslaťNapísal: 26 Feb 2012, 13:07
od donkey
Rôzne elektrolyty v kombinácii s rôznymi elektródami začínajú prepúšťať elektrický prúd až od určitého napätia. V elektrolyte sa totiž bez prítomnosti elektrického prúdu vytvorí medzi elektródami vlasné napätie, ktoré je potrebné pre naštartovanie elektrolýzy prekonať. Toto napätie je zväčša v intervale 1.2 V až 2 V. Toto napätie je zároveň aj ideálnym pracovným napätím elektrolyzéra, nakoľko zvyšné napätie sa premieňa na teplo a znamená teda stratu systému....leilak1-ako si dal,tých článkov musí byť toľko ako si napísal....máloktorý predajca vie povedať dôvod,aký je rozdiel v počte článkov...
l

PoslaťNapísal: 26 Feb 2012, 13:24
od Respo
možno je to fakt blbosť čo trepnem ale prečo si nekúpite vodík a nedávate si ho tak do auta ? ako LPG ibaže v nádrži nebude zemný plyn ale vodík ... staré LPG sa montovaly do sania ... i tak še da ...
alebo trepem blbosti ?

PoslaťNapísal: 26 Feb 2012, 13:34
od buci_vectra
Pretože kúpiť vodík vo fľaši je podľa mňa minimálne komplikované...
V Tescu som ho nevidel... :wink:

PoslaťNapísal: 26 Feb 2012, 16:35
od donkey
páni,robíte si srandu no je známe,že motor má účinnosť asi 30%,ostatné je pasé.Učinnosť sa dá zvýšiť použitým iných materialov pri výrobe,alebo zvyšovaním tlaku vstrekovacieho čerpadla.Kedže motor saje vzduch a ten vzduch je zložený z 20% oxigenov (plyn podporujúci horenie) asi 3% iných plynov a 77% dusíka.Dusík nieje oxigén a nepodporuje horenie,HHO generátor svojim málom mení pomer oxigénu a horľavého plynu v spaľovacom priestore.No jednu vec by som chcel vedieť od použivatelov HHO,ono kto jazdil na favorite,či inom aute prerobenom na lpg,musel častejšie kontrolovať hladinu oleja v motore,plyn nemaže steny valca atd.Kedže pri šetrnejšej jazde nafta menej maže vstrekovacie čerpadlo,spalovací priestor,ventily...či nieje náhodou potrebné dávať do nafty aditíva na zlepšenie mazania palivom,dakujem

PoslaťNapísal: 26 Mar 2012, 15:25
od webz
to co sa pyta respo aj mne dlhsie vrtalo v hlave. Ale podla mna by to bol strasny extrem keby auto slape len na vodik, muselo by to byt nejak regulovane aby to neslo prilis rychlo.
Jasne ze vodik sa neda kupit, ale predavaju sa generatory na zvaranie atd. Skratka doma by sa vyrobil a plnil do nadrze otazne je vymienat nadrz pravidelne to by asi tak jednoduche nebolo, hlavne cele dost nebezpecne

PoslaťNapísal: 05 Máj 2012, 19:31
od Kajo