Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
iurai píše:staci napr. staly usek viackrat prejst oboma smermi a striedat HHO a bez
macil píše:Stačí jedna skutočnosť, ktorú tu uviedol Leilak a to, že ten zázrak sa do systému púšťa až za váhou vzduchu. Kto aspoň tuší, na čo jednotrlivé komponenty managementu motora slúžia, ten rovnako tuší, na čom to je celé založené.
macil píše:Čo si predstavuješ pod "zlepšovateľom" spaľovania? Resp. vysvetli mi mechanizmus zlepšenia spaľovania.
K mojej nekorektnej poznámke. Na základe čoho určuje RJ množstvo vstrekovaného paliva a čo sa stane, ak do potrubia, za váhou vzduchu, spravím dieru?
macil píše:K mojej nekorektnej poznámke. Na základe čoho určuje RJ množstvo vstrekovaného paliva a čo sa stane, ak do potrubia, za váhou vzduchu, spravím dieru?
macil píše:A teraz si spoj a + b.
K tomu zlepšovateľovi spaľovania. To je terminus technikus asi ako používajú podomoví obchodníci so zázračnými prípravkami na chudnutie.
Mimochodom, rozložíme H2O na H2+O a potom to v motore znova spojíme na H2O.
macil píše:Ide o deklarovanú spotrebu. Ak polovicu vzduchu, či v tomto prípade plynu, pošleš do motora mimo "evidencie", čo má za úlohu práve váha vzduchu a je jedno, či si ten vzduch natiahne samotný motor, alebo ho tam natlačí turbo, RJ nadávkuje palivo len podľa "evidovaného" množstva, teda v prípade tohto príkladu len polovicu paliva, oproti prípadu, kedy by všetok vzduch šiel cez váhu vzduchu, resp. výstižnejšie pomenovanie je prietokomer vzduchu.
Vodný cyklus je v poriadku, len tam akosi nevidím žiadnu rezervu, ktorá by sa mala podieľať na tom tzv. zlepšovaní spaľovania.
lubo098 píše:velmi zaujimavy dialog. nevyznam sa v tom podla coho sa miesa zmes paliva tak sa to snazim pochopit.
moja otazka je: nieje dvolezity udaj z labdasondy?
tym ze sa prida HHO za vahou lamdasonda zaregistruje bohatu zmes tak RJ znizi davku paliva?