Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
CandyX píše:....vela ludom elektronika hadzala chyby so vzduchom ked na H-ckach zaslepili OEM BOV....
Kajo píše:Fíha, a ja som si doteraz myslel, že "turbodiera" je interval od voľnobehu po otáčky, kedy turbo začína efektívne fungovať.
conos píše:fabricky prepustaci ventil mi tam staci, ak by som sa zacal vrtat v motore - zvysil by som si plniaci tlak - a tym padom aj vykon, urcite by mi uz ten fabricky BOV nestacil - je nerealne aby som sa vyhybal turbo diere udrziavanim otacok napr. nad 1500ot/min pri preradovani a v situaciach ked potrebujem aj brzdit. v tom pripade by som si uz daval aj vacsi BOV. myslim ze ti je jasne ako funguje turbo a ako a preco vznika turbo diera. BOV mi nezabezpeci vyssi vykon ale rychlu odozvu na stalcenie plynoveho pedalu - lopatky turbiny pri BOV nie su zbytocne brzdene ale maju konstantne otacky. Pri otvoreni skrtiacej klapky tak turbo nepotrebuje znovu cas (milisekundy, niekedy aj sekundy) na dosiahnutie potrebnych otacok a plniaceho tlaku - tak zanika turbo diera
Späť na TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 6 hostia