peteri.numelin píše:Lukas, s funkcnostou LPG v Omege od montaze nemam problem doteraz, co som na nom urobil 50.000km. Iba hned po montazi sposobilo zle trasovanie kabelaze prilis blizko egr ventilu problemy s vypadkami (odpajanim spat na benzin), co sa vsak zmenou vedenia kablov dalej od ventilu vyriesilo vramci reklamacie. Cize s nakladmi na beznu prevadzku som spokojny, nakolko si malokedy vypyta viac ako 12l plynu na 100km v zmiesanej prevadzke.
Problem s olejom u vectry bol znamy hned ako sa objavil. Pri vymene rozvodov nemenene gufero klukovky. Takze sa len vratila na dorabku.
Aby som aj maciuoui odpovedau, spotrebu riesim odovzanim auta zene. Ta vie urobit taku priemerku, o ktorej sa mne moze len snivat. Tymto setrenim ciastocne pokryva aj tie skryte naklady
O LPG na tvojej Omege som nič hovoril, to bolo myslené na tie diskusie o pumpách a ich početnosti, redukciách atd. Nevravím, že s LPG sú nejaké problémy extra, aj ked ja som stále riešil ten volnobeh, lambda odišla, čerpadlo benzínové atd. inak to bolo v pohode, ale aj tak mi to nejako nesadlo, časté tankovanie, stále nasadzovať redukciu, tankovať 2 palivá, a nejako som aj na toto detailista že sa mi nepáčia nejaké ledky namiesto palivomera a celkovo bastliť niečo takéto do auta čo neni od výroby, mal som z toho pocit ako z tých oplastovaný votunených felíciji. Skúsil som, zistil som, že to neni pre mna ale ani nevravím, že to je zlý systém, dal by som si ho ešte ale len do nejakej V8 a riadnu aspon 110l nádrž, ale aj to by som bral radšej 3.0D, napr. 745i vs 730d alebo A8 4.2 vs 3.0TDI. Zatial čo sa týka TDI musím zaklopať, na Octávke len olej, Passat termostat (8€), termospínač ventilátora chladiča (8€).
A trochu aj k téme dnes sme sa boli s priatelkou kúpať v Senci a priemer 4,8l/100km, na 1,5t+ kombík, 17" 225 kolesá a 165 koní celkom dobré si myslím.