Tachometer klame +5 pri 50ke. Pri 150ke, buďme realisti +10. Takže som šiel od 130-140 úsek BA-NR a potom späť šetrne 110, medzi obcami 70-90. V tom je ešte nejaké mesto, ale bez kolón. Takže taký bežný mix, normálna jazda.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Kedysi som si chcel dorobiť palubák, ale potom mi došlo, že vlastne nechcem riešiť takéto malicherné problémy, tak som od toho upustil. Predstavu o spotrebe mám na základe záznamov o tankovaní celkom reálnu.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Dnes zas na slávnom tdi ba mesto-ba-za-ba. Pre zlé počko celou cestou 105-120 km. Strašne dlho cesta trvala, ale tá spotreba! 440 km a presne 20 litrov preč. Ručička pred natankovaním ukazovala 3/4. Brutal, spotreba 4,5/100. To prosím pekne na 2 tonovej Galaxii. Efektívnejšie motory ako tieto staré drkotavé dymiace zázraky nebudú. Áno, som trocha ohučaný a unavený, ale pri tankovaní som bol hrdý.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Sú, to je teda fakt, kultúra chodu veľmi biedna Ale je mi to vážne jedno. Sú to proste traktory, ale tá technológia je super. Tlaky 2200 až 2500 barov dosahujú niektoré CR až teraz, ale za akú cenu! Ja by som Vám o tom mohol rozprávať, aké tisíce natiekli do mojich CR Z hľadiska efektívnosti, spoľahlivosti a blbuvzdornosti je PD naj. Z hľadiska kultúry chodu nie. Takže pre mňa ideál, ale bohužiaľ, v nových Vivarách mám poslednú generáciu piezo CR 4 vstrekovače 600 eur a to som plakal od šťastia, keď som ich zohnal. Staré skončili natankovaním bionafty, na čo by sa PD len zarehotalo a kričalo, daj ešte. Rád by som obetoval tichý chod mojch CR výmenou za spoľahlivosť, tomu ver
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Mne tie PD neprídu také traktory zas. Na komôrkače to nemá. Čo teraz behávam na tej Bore 85kW TDI PD tak ten motor ide fakt tichúčko.
Včera PB - Kohútka (velké prevýšenie kto nepozná, prudký kopec stále 2ka) - Vsetín - Zlín a späť, v noci okolo 2 takže bez premávky, ale šlapal som tomu fakt kotol celú cestu, však bodaj by né keď som tankoval eko naftu po 0,99€ okresky aj 140 stále plný plyn, a prišiel som domov a bál som sa prepnúť priemerku, ale keď som ju prepol tak som sa nestíhal diviť 5,3l ale podmeriava mi tak o pol litra cca BC.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off
Dnes som špeciálne pre Vás a úplne špeciálne pre Lukáša spravil fotoseriál Natankoval som plnú - 70 litrov. Jazdil som rýchlo, diaľnica gps 140-150 (pri 130 tacho klame +4, reálne je 126). Proste nsom to nešetril, všetkých som predbiehal, jedine pred BA ma predbehli 2 autá, z ktorých jedno (bmw s MA značkami) zastavila polícia v Passate s HC značkami, kvôli tomu, že sa mi lepil na zadok
Všimnite si ručičku na palivomery. 380, 719, 742, 758, 787 km Šialené, že?
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Kajo a čo to máš vlastne zač keď dole ti svieti PRND na palubáku, a niekde inde ak sa nemýlim si písal, že to máš 6 kvalt? Tak je to automat či manuál? Alebo máš 2?
A spotreba pekná, ja som bol v Rakúsku teraz mimo dialnicu, a keď som vyšiel z BA tak dojazd mi ukazoval 1170, a keď som sa vrátil späť tak ukazoval 1210 a to som urobil medzi tým cez 200km 4,2l priemer podla PP.
Fiat Palio Combi 1.2 -> 4 x Opel Vectra B 1.8/1.7TD -> Opel Astra G Caravan 1.4 -> Opel Omega 2.5 V6 LPG -> Škoda Octavia 1.9TDi L&K
[BRATISLAVA] Chiptuning & kódovanie & EGR off & DPF off & a iné soft úpravy -> SS
Volkswagen Passat 1.9TDi 96kw @ 132kw EGR off BMW 730d 160kw @ 200kw EGR off