Stránka 1 z 1

Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 28 Dec 2016, 09:26
od pepe444
Zdravim vsetkych. Mam Opel Zafira B 1,6 16 Z16XE1 Benzin LPG ,r.v.2006
Moj probleb spociva, ze auto straca vykon v kopcoch,najma na dialnici ked idem 130 ,tak auto v kopcoch postupne straca vykon a ide max 100 , doslova,ako keby motor nieco hltilo.Ked vyradim auto zdochne a potom to opat ide normalne az pokial opat nepride na kopec.Do 100 km za hod ide dobre.
Diagnostika nic neukazala iba chybu 0135 ale kedze je LPG,tak je to asi v norme.Vymenene je uz asi vsetko,cez novy motor cca 50 000 km na LPG (predtym neviem) ,ERG , obidve lambda sondy , rozvody ,novy cely system LPG ,sviecky ,olej .Robi to rovnako na LPG ako aj na benzin.
Ked je auto studene,tak pokial sa neohreje motor,pri vyradeni rychlosti ,auto zdochne.Tlaky na aute su dobre,motor neklepe .
Skusi mi niekto poradit.Uz naozaj neviem ,co to moze byt ..
Dakujem

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 28 Dec 2016, 14:49
od macil
Chyba P0135 znamená problém v obvode vyhrievania sondy, spravidla, prerušený obvod. Nemá to žiadnu súvislosť s tým, či motor beží na benzín, alebo na plyn.
Najprv by som sa zameral na odstránenie tejto poruchy.

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 29 Dec 2016, 14:20
od pepe444
macil píše:Chyba P0135 znamená problém v obvode vyhrievania sondy, spravidla, prerušený obvod. Nemá to žiadnu súvislosť s tým, či motor beží na benzín, alebo na plyn.
Najprv by som sa zameral na odstránenie tejto poruchy.



Praveze sondy su obidve nove a dobre (skusal som ich na diagnostike ) ..

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 29 Dec 2016, 14:31
od macil
Chyba je v obvode vyhrievania. Nemusí byť v samotnej sonde.

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 29 Dec 2016, 19:35
od pepe444
macil píše:Chyba je v obvode vyhrievania. Nemusí byť v samotnej sonde.

a ako ju odstranim?

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 29 Dec 2016, 20:57
od macil
Treba premerať obvod vyhrievania. Určite pôjde cez niektorú poistku.

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 30 Dec 2016, 09:13
od pepe444
ok skusim premerat vsetky poistky

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 30 Dec 2016, 11:53
od pepe444
Poistky som premeral ,vsetko OK.Dnes som si vsimol este jednu vec.motor rano bol studeny,ked som nastartoval,auto vobec nedymilo,ale asi po 1 min,zacalo dymit a pocase zdochlo.po opatovnom nastartovani auto dymilo opat. tak som zhasol.po cca 10 min .som nastartoval a auto vobec nedymilo ,a je jedno ci mam benzin alebo LPG . Mal niekto takyto problem?dik za radu

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 30 Dec 2016, 12:35
od otto
ta chyba čo si pisal je porucha vyhrievania lamdy pred katal. a vyhrievanie je riadena rj.pin 1-sondy napajanie + ide cez poistku pin 2 na sonde je riadeny rj.minusom odpoj sondu a zmeraj napetie na pinoch 1 a 2 konectoru zasuvky el inštalacie nie na sonde.po naštartovani by tam malo byť 12v.ak nieje je chyba v kabelaží premeraj pin B52 na štekry rj a pin 2 na zastrčke lamdy čí nienje prerušeny .ten horši pripad bude chyba v rj.

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 30 Dec 2016, 15:06
od macil
Je to síce motor Z16XEP, ale podľa toho, čo píše Otto, malo by to sedieť aj na tvoj motor.
Z16XEP_elektro.jpg


Zo sekcie Odkazy-linky si stiahni príručku "Jak na to". Malo by ti to trochu pomôcť.

Re: Tah motora v kopcoch

PoslaťNapísal: 30 Dec 2016, 16:32
od otto
poslal by som ti schemu zapojenia rj a jej komponentov len sa mi nedarí dať sem obrazok.