Na Astre G ASR?? A co by to tam prosim ta robilo???
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
opel pouziva nato nazov TC... A ty pises ze TC nemas.. tak si predstav ze si predstavim ze to nemas.. hned od zaciatku tu tlachas somariny...
A ABS a TC je pod jednou poistkou..
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Moja, ja sa tomu rozumiem viacej ako si dokazes predstavit..
Astra G Coupe Bertone ma to iste co obycajna Astra G.. raz sa tam davali tie iste motory...
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Nie, neda. musis si dorobit vypinac do listi pod popolnikom.... Je mozne ze budes mat kabelaz v predpriprave... Ak nie, tak ju dostat kupit v Opli.
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Kajo v zime je to fakt dobrá vec nakoľko TC je podľa mňa somarina od opla radšej mohli montovať ASR.
Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
Kajo, v zime so závejmi je to nevyhnutnosť. Track control (TC) totiž nedovolí plný záber v momente keď sa prešmyknú kolesá. Takže ak zapadneš v záveji alebo jednoducho potrebuješ nejaký závej preraziť aj za cenu, že kolesá prešmykujú bez vypnutia TC sa to nedá. Na VeCe r.2008 som vypínač dorábal podľa návodu z českého opel fora. Musí to umožňovať riadiaca jednotka, na VeCe bolo potrebné priviesť (-) pól cez tlačítko na voľný kontakt v konektore riadiacej jednotky. funguje to perfektne.
Kajo, keď fúkne v zime vietor okolo trnavy tak sa domov bez vypnutého TC nedostaneš. Polia čisté a všetok sneh pekne poukladaný v závejoch na ceste. Je to na niektorých cestách trebárs celý mesiac. Ak chceš prejsť, musíš proste šlapať s plynom auto sa vždy na ceste chytí, cez závej preklzujú kolesá ale prejde. V momente keď funguje TC tak pri každom prešmyknutí elektornika zredukuje výkon na kolesá auto spomaľuje-spomaľuje až v ďalšom záveji zostane zapichnuté. Raz som zaparkoval na Donovaloch "ňufákom" k hromade snehu nahrnutej pluhom. Tak, aby som mohol od nej vycúvať. Cez noc trochu primrzlo a tak ráno pekne odhádzať všetok sneh pred autom aby som mohol ísť dolu kopcom. Vycúvať do kopca sa nedalo, TC nepustilo. Keďže knižku od auta som nemal, nebolo možné zistiť ktorá poistka by to mohla byť. Rovnako výjazd do dvora u svorky na vlhkej tráve bez vypnutého TC nemožný. Je to dobrá vec, som rád že u Insignie je tam to tlačítko opäť v štandarde.
mam to tlacidlo ale nepouzivam ho.. podla mna to TC pribrzdi jemne ale nerobi to extrem.nejako pomenej reaguje od sedanu, mozno mam chybu alebo sa mi to len zda no neviem. ale nikdy som nepotreboval vypinat pri snehu a presmykovani. smykalo aj s TC dost len kontrolka blikala a otacky nevybehli na 6000