Stretol sa uz niekto s takymto niecim, ze nepasovali originalne puklice na plechovy originalny disk?
Jedná sa o disk 4x100 R15 ET49 z Corsy C a disk 5x110 R15 ET 49 zo Zafiry A. Puklice boli tieto Na corse boli od novoty, na Zafiru sa nedali nasadiť. Zaujímave. Pokusal som sa zistit, ze preco. Zistil som, ze neprekazalo, ze je rozdiel v 4 a 5 dierovom disku, ale v tom, ze pri 5 dierovom je vacsia plocha zaoblenia (asi kvoli vacsiemu brzdovemu kotucu), a tym padom vznika mensi priestor na "zliabok", t.j. priestor po falc disku, do ktoreho sa zapieraju drziaky puklice.
Priznam sa, toto som doteraz nevedel. Vyrabaju sa teda rozdielne puklice toho isteho vyhotovenia pre disky na taky a onaky model? Ako je to potom pri Astre G, ktora ma aj 4x100 aj 5x110 roztec? Taku ma predsa moze mat aj Corsa C. Ktovie, ako by to pasovalo opacne, teda, ci zafiracky, by sedel na Corsacky.