v tom GM sú normálni? odkladali 10r peniaze a čakali kým sa im pozabíjajú ľudia, aby museli vycálovať obrovské prachy na odškodné a už si tie autá nikto nekúpi? nebolo by vhodnejšie to poservisovať hneď a urobiť si menšiu hanbu než tým, že sa príde na to, že sa ľudia kvôli tej chybe pozabíjali a možno by si potom tie autá ešte niekto kúpil.
Ja mám občas pocit, že v USA majú v hlavne nas*ané a majú strašne veľký vplyv na chod Oplu a to aj v negatívnom zmysle. I keď možno bez nich by už nebol,ale predsa len američania majú inú predstavu o kvalite vozidiel než európania, tak som celkom rád, že došiel Neumann ku kormidlu, lebo môžu ísť vývojom hodne dopredu a švihnúť sa hore medzi európskymi značkami
CNG? Take v článku nikde nie je spomenuté. Iba LPG a zemný plyn, čo sú 2 rozdielne veci, len to asi blbo preložili, či? Otázne, či to je CNG a LPG použili v článku omylom, alebo je to obyčaná LPG, ako aj Dčková ... a pojem zemný plyn tam dali omylom. Každopádne to domotali.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
LPG, ľudovo a hovorovo aj zemným plynom nazývaný. Aj keď by si minimálne v článku autor prívlastok "zemný" mohol odpustiť a písať iba o plyne, keď už sa stránil skratky LPG.
Inak, 15.500 za Corsu v Nemecku...fúúúha. totálne super info pre slovensky orientovaný server. To si ten dylyno, čo písal článok nevie ani cenník na SK pozrieť? LPG verzia Corsy od 11.390 do 14.390 podľa výbavy a bez akejkoľvek zľavy. Momentálne dokonca v ponuke od 10.290 do 12.390. + 500 eur za 5dv. verziu.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
kritizoval a smial som sa škode. ako sa hovorí, karma je zdarma a začínam sa hanbiť za tento počin. to fakt EÚ nevidí, že aj tak je to zbytočne? všetko čo ju znamená je ryža na emisnej dani? to, že tie autá nezožerú 4L/100km benzínu ani keď pôjdu oproti je jasné ako facan, ale šak v pohode, dajme tam litrové 3-valce, ktoré za normálnych a reálnych okolností požerú 6+L/100km a motor sa bude trápiť a skape tak po 100t km. to je fakt ekologický prístup.
Ale veď nikto nikoho nenúti kupovať trojválce. Kto chce si to kúpi a kto nie má na výber, 1,4 1,6, za chvíľu 1,8 a 2,0. Kto chce vyššiu životnosť, kúpi si väčší objem s menším preplňaním. Ja osobne som mal doteraz päť osobákov v domácnosti (štandardne zarabajúci slovák) a so žiadným z nich som nenajazdil viac ako 170t km ( v priemere cca 100t km). Menil som v priemere po siedmich rokoch, poslednú fabku po štrnástich. Ináč, zdá sa, že Oplu sa v Europe celkom darí, za apríl v značkách je v predajoch štvrtý, tesne za Fordom - KLIKNI
Vidím, že generácia motorov 2014 má už o dosť nižšiu spotrebu (porovnávam s Fabre). Ja dosahujem tabuľkovú celkovú spotrebu 8,0l/100km (Meriva 1,4T 103kW, pri 20t kme) 8,0l a pritom sú z toho dialnice cca 70% (jazdím štandardne 136 GPS a v Nemecku nezriedka aj dvestovkou). Nedávno pri ceste na východné Slovensko som dosiahol pekných 7,1l/100km (1200km v razantnejšom štýle, na donovaloch malý pretek ) - slušné. Nové SIDI motory sú na tom ešte lepšie....
Predbehol si ma... Som mal akurát rozpísaný príspevok, že moja atmosférická benzínová jednaosmička žrala na diaľnici 6,1 a keď som jazdil 70% v Bratislave a zvyšok po diaľnici, tak 7,1. Čisto mesto okolo 8,5. A to som sa pretekal s kadekým.
Opel Astra K '20 F12SHL - ex Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Treba však zobrať do úvahy aj to, že Meriva je škatuľa. Na aerodynamike dosť záleží. Napríklad, o pár sto kíl ťažšia VeBe má s rovnakým motorom, ako moja Astra F HB, o 10km/h vyšiu maximálku.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
peteri.numelin píše:Krasna tabulkova spotreba 8,0 litra? moja vectra V6 pri dialnicnych 136GPS zerie o pol litra menej. No jo no, tomu sa hovori progres.
Tak dobre, pozrieme sa na to. ja som uvádzal tabuľkovú, t.j. priemer za celé obdobie od 0 km, vrátane zábehu, pri cca 70% dialníc (a dosť nemeckých vo vyšších rýchlostiach ako 136GPS). Papierovú mám 6,3l , v meste 8,3l. U teba predpokladám OPEL VECTRA 2.5 V6 125kW (5800 ot) 230Nm (3200 ot), papierová cca 10l, pri svižnej jazde mimo mesta (okresky?) istý majiteľ tu uvádza 7,8 – 8,5 l/100km a do mesta radšej neodporúča (prečo asi?). Papierová v meste cca 14l !!! Podľa teba to nie je progres? A koľko váži tvoje auto? Toľko čo moje. A ide to porovnať veľkosťou? Dobre, pozrel som si parametre, budeš o niečo rýchlejši v 0-100km/h, ale v pružnosti 80-120 km/h už strácaš cca 1s a to so šestválcom 2,5L. Stále to nie je progres?. Maximálku máš vyššiu, ja mám soft block pri 197km/h. Dobre, nie je problém ľahký tunig a zvyšovať výkon, dynamiku, pružnosť (turbo) a zvýšiť maximálku (viď tabuľka nižšie). Ty už tam rezervy nemáš! Nie je to progres? A znovu opakujem, jedná sa o motor 1,36L Turbo a čo potom 1,6T, alebo 1,8T, 2,0T? A to nehovorím o výhodnejšom priebehu krúťaku. Ešte som ťa nezlomil? Parametre Merivy - tabuľka
Naposledy upravil milan_a dňa 01 Jún 2015, 06:50, celkovo upravené 1