Nova thalia ii asi 15000 km, zle tlmice urcite nie... proste to auto nie je na dlhe cestovanie, aj ked mne v predu zle nebolo, len pasažierovy vedla a vzadu... alebo sme boli zhyckany z komfortu veby... ale u subaru taktiež cestovanie bez problemu a to uz boli 3000km dlhe cesty
Nechcem tu rozvíjať márne debaty, ale s Talčou som niečo najazdil, pár tisíc km som ju trápil. Je to geniálne auto na presun, keďže je to lacák, nenáročný - bezúdržbový, s dostatočne živým motorom. Výhodou je vysoký zdvih pruženia, takže to auto prepláva cez nerovnosti, prirovnal by som to k efektu lopty, ktorá sa kotúľa. Áno, nakláňa sa to, ale v priamom smere to pekne filtruje. Ja som Thalii dával strašne do tela, keďže mi vzhľadom k cene bola ľahostajná, cez koľajnicový prechod som letel 80, tam bežne jazdím 30. A letel som vo vzduchu! Fakt som letel a potom dopadol. Bola to veľká sranda a nič z auta neodpadlo. Samozrejme, že by som si to nekúpil na dlhé cestovanie, je to mestské auto, vychádza z Clia II + je tam 500 litrový zle prístupný kufor. Je to mestské miniauto kategórie Fabia, Corsa, ktoré však podľa mňa nenáročnosťou údržby a cenou prekonáva, možno zaostáva jazdnými vlastnosťami, ale - who cares? Ale je mi to fakt jedno, dal som za to 350 eur, čo je menej ako egr ventil na niektoré moje auto, proste o čom sa tu bavíme? V tej cene sa asi odolnejšie auto kúpiť nedá. A ešte Vám poviem, že to nehrdzavie, najskôr mi to rok stálo na ulici s pokrčeným blatníkom odraným na plech a stále tam bolo vidno rovnaký pozinkovaný plech. Mám aj foto. Prosto ak niekto má málo peňazí alebo chce dať za auto málo peňazí, šrot Thalia mu urobí radosť väčšiu ako iné šroty, keďže sa mu nerozpadne pod zadkom a ešte ho vcelku komfortne odvezie.
Až na bryndziarov a tých bačov, čo bývajú 20km od nich. Tí dajú meno celému stádu. Tam každá kôpka hliny z vysypanej tatrovky je hneď Tajovského Grúň, či iný Grúň.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S