tuha zima, Diesel nestartuje

Všetko, čo nebolo možné zaradiť inde.

Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
nepto
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 04:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa
Kontaktovať používateľa:

tuha zima, Diesel nestartuje

Príspevok od používateľa nepto »

Zdravim

Tak udreli nam mrazy a rano som to uz nenatocil :) Co ma mimochodom az tak velmi netrapi, lebo som ostal doma a pracujem odtialto. Ale zajtra by som aj celkom rad do prace.

Kontrolky svietia, vsetko je v pohode, ked skrtnem klucikom tak vsetko je tak ako ma byt, motor pretaca, aj sa mi auto zatrasie ako by to uz malo nabehnut, ale nenabehne.

Par krat som to skusal, ale neprehanal som to, aby som nieco neposahal.

Nejake rady & hinty? :-)

Vdaka

Nepto
Ondrej Jombik (Nepto)
Visit my homepage, review my recent CV or projects and give me some feedback.
Opel Vectra B 2.0 DTi 74kW 100HP X20-DTH (1999) foto
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

Ahoj diesel je diesel. Prvá moja otázka ak máš podľa Teba autíčko OK, teda všetko čo sa týka konkrétne auta/žhavenie, tlaky apod./ kde tankuješ? druhá otázka dávaš na zimu prísadu do nafty ? Prvotný možný dôvod mrzne niekde nafta.Toď môj názor. Ale vravím predpoklad, že je Tvoja Vectra technicky OKa nie KO. :lol: Skús zmeniť čerpačku.

:mrgreen: Kimi
Kura

Príspevok od používateľa Kura »

Mojmu kamosovi sa dialo nieco podobne, ze mal vsetko poriadku, ale len stale tocil tocil tocil a motor nie a nie nakopnut. Nakoniec po 20 min strtovania sme zistili, ze nemrznuca kvapalina do -20 vlastne nebola do -20. :) Tak sme oblievali hlavu vodou postupne od studenej az po vlaznu. A nakoniec to naskocilo.
Používateľov profilový obrázok
nepto
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 04:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa nepto »

Tankujem zasadne na Shell. Auto je OK, predvcerom som s nim isiel 50 km do NR a spat, takze je to naozaj tou zimou.

Ale na obed ako sa trosku oteplilo som to nakopol. Ale to bol tazky porod. Najskor som to nechal minutu v zapalovani a potom som to startoval. Drzal som to nejakych 15 sekund a potom sa to nakoplo. Za strasneho rachotu. Chvilku to vyzeralo ako by sa ten motor rozhodoval ci bude fungovat alebo nie. Vysvetlili mi, ze to bolo asi tym, ze mi isiel na dva (tri) valce. Takze mam zle zhavice? Mal by som ich asi vymenit, to by nemalo byt tazke, co si o tom myslite?
Ondrej Jombik (Nepto)
Visit my homepage, review my recent CV or projects and give me some feedback.
Opel Vectra B 2.0 DTi 74kW 100HP X20-DTH (1999) foto
Používateľov profilový obrázok
nepto
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 08 Jan 2006, 04:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Šaľa
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa nepto »

Dnes bola tiez zima, ale podarilo sa mi to nastartovat. Vela je v metodike startovania. Nechal som klucik v zapalovani necelu minutu, vypol som, zase necelu minutu, potom som zacal startovat, klasicky scenar, ale po 15 sekundach to chytilo. Najhorsie je to tesne pred tym nastartovanim, lebo vtedy sa dost tazko odhaduje ci ten motor uz bezi alebo este nie, to auto vydava vazne divne zvuky, akoby sa rozhodovalo ci ANO alebo NIE :-)
Ondrej Jombik (Nepto)
Visit my homepage, review my recent CV or projects and give me some feedback.
Opel Vectra B 2.0 DTi 74kW 100HP X20-DTH (1999) foto
Používateľov profilový obrázok
Kimi
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2377
Dátum registrácie: 09 Jan 2006, 12:03
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Diviacka Nová Ves

Príspevok od používateľa Kimi »

Hm môže byť ale nemôžeš hovoriť, že auto je OK keď na dieslovom motore nefungujú dobre žhaviče, daj to v servise pozrieť, a hlavne v takejto zime.Ja profesionálne jazdím na Boxerovi, viem že je niekde v palivovom systéme netesnosť aj keď v servise tvrdia že je to "v poriadku", že to Peugeoty "robia"ale motor zašpinený od nafty podľa mňa normálna vec nie je. A aj keď ho teraz naštartujem je cítiť, že sa už trápi. A to máme to auto 1,5 roka.
K nafte bol som zvedavý kde tankuješ ale Shell používam zásadne aj ja a ešte som s nimi nemal nikdy problém. To žiaľ nemôžem povedať o Slovnafte , ani OMV. Ale je to iba moja skúsenosť. Nechcem nikoho uraziť ani zhadzovať, ale tam som sa bez prísad do nafty nepohol akonáhle mrzlo. Toď vše.

:mrgreen: Kimi
tyger

Príspevok od používateľa tyger »

len schvalujem shell je super mam dve rady 1:daj taam trochu benzinu 91 normal ak mas auto ok pojde bez problemu {pri mrazoch sa v nafte usadza parafin}, 2:pridaj aditivum a vymen naftovi filter bude zasraty, ps:nudzove riesenie teplovdusny ventilator k olejovej vani na 1.5hodiny a naskoci aj ked je -30
jakub kosice

Príspevok od používateľa jakub kosice »

len pre ilustraciu ked sa rosvietia kontrolky zhav.rele zacne zhavit ale ked kontrolka zhasne ZHAVICE ZHAVIA DALEJ ESTE ASI 10 SEKUND skus to tak ze ked zhasne kontrolka pockaj az ti cvakne rele a potom skus startovat cauki opel vectra caravan x16xel
Neregistrovaný

Príspevok od používateľa Neregistrovaný »

este som zabudol ak premeras zhavice amper metrom tak by za studena mali mat odber cca 10 amper (jeden zhavic) a ked sa zohrieva tak ampere klesaju da sa to premerat este aj ohm metrom ale to presne neviem
Napísať odpoveď

Návrat na "OPEL VŠEOBECNE"