fabre.. indukcne nabijanie neni to, ze ti pri jazde z kopca doplna energiu, ale to, ze napriklad v garazi v podlahe by si mal nejaku velku cievku a druha podobna by bola v podlahe auta.. a bezdotykovo by sa ta energia prenasala do baterky...
inak po jazde v ampere som bol velmi spokojny.. na moje jazdenie je to najidealnejsie auto, lebo na jedno nabitie by som spravil kludne 4 cesty do roboty a naspat.. niekomu sa to extremne ticho nepaci, no ja by som odhlucnil este aj odvalovanie gum ... vedel by som si tu amperu predstavit ako moje jedine auto, len odkial na tu hracku zohnat prachy
Naposledy upravil vitaminxxl dňa 02 Aug 2012, 07:45, celkovo upravené 1
Ampéra ma zaujala už pri predstavení, ale naživo som ju ešte nevidel. Test v Autosalóne na Prime nebol zlý .
Ale...
Podľa mňa sa to oplatí kúpiť len ako nové, nie napríklad po skončení záruky - spomínaných 160 000 km / 8 rokov. Potom prídu problémy a ceny isto nebudú priateľné - aspoň v dohľadnej dobe.
Auto je to podľa mňa super, len za 40 tis € mám 2 perfektné autá...
vitaminxxl píše:ale to, ze napriklad v garazi v podlahe by si mal nejaku velku cievku a druha podobna by bola v podlahe auta.. a bezdotykovo by sa ta energia prenasala do baterky...
Presne takto som to myslel, a mohlo by to byť aj na vonkajších parkoviskách pri obchodoch. Zaparkuješ a nabíjaš.
Prípadne úplne scifi, umiestnené napr. pod celou diaľnicou - jazdil by si priamo na energiu korá by sa indukovala do auta .
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL