Diagnostika a "Diagnostika"

Všetko, čo nebolo možné zaradiť inde.

Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra

iurai

Diagnostika a "Diagnostika"

Príspevok od používateľa iurai »

Toto som nasiel v inom fore a je to podnetne. odkaz je tu: http://forum.autobazar.eu/prispevok376332.html

Kontrolka motora svieti, auto bolo na diagnostike a "nic sa nenaslo"

diagnostika sa zuzuje na vycitanie chyb.
ten kto to robi, chybam nerozumie, poradit nevie, urcit pricinu nevie

nehovoriac o vyhodnoteni live data - co naozaj vedia len niektori z tych, co Ople dennodenne opravuju

zakaznik ani nedostane chybove kody, aby sa mohol popytat inde

Opel Vectra C - núdzový režim

bybertone napísal:Chcem sa opýtať či nemáte niekto skúsenosť s podobným problémom, ktorý mi spôsobuje moja Vectra. Je to C model rok výroby 2005, 1.9 CDTI, 110 kw. Pri vyšších otáčkach 3000 až 3500 kontrolka zobrazí núdzový režim a auto stratí na pár sekúnd úplne ťah, v prípade ak sa zaradí vyšší rýchlostný stupeň a otáčky klesnú ide zasa všetko úplne normálne. Auto bolo na diagnostike, no pc nenašiel žiadnu závadu.


mp3turbo napísal:zeby sme zacali predovsetkym KVALITNOU diagnostikou a nie BLBECKOM co sa snazi vycitat chyby ?!?!?!?!



vaha vzduchu za jazdy ["má dať a dal"] - tu ocakavam cirkus

turbo za jazdy ["má dať a dal"] - tu neocakavam cirkus lebo auto by sa nespamatalo pocas jazdy

co takto commonrail cerpadlo? Ake tlaky dava a ake by malo? S tym suvisiaci snimac tlaku v railiku...

DPF filter zaplnenie a regeneracia - tu tiez neocakavam prieser avsak castokrat sa stava, pripchate DPF neumoznuje spalinam dostatocne odchadzat a robi to vselijake dobroty


vstrekovace a ich praca, minimalne hodnoty vyrovnavacich davok a casovanie prace, nedajboze aj kontrola velkosti prepadu (to si vyzaduje "narocnu pracu" na motore, konkretne odpojenie trubiek zo vstrekovacov a ich nahradenie nejakou hadicou a skumavkou alebo flasou). Mimoriadne casty zjav, avsak nie na 1.9d 110kW pretoze tu su velmi kvalitne vstrekovace - jedine ze by niekto tankoval divnu naftu, od krsneho z druzstva, traktoru, od taxikara z bandasky atd. Pripadne ze by zabudal menit palivovy filter a menil ho az vtedy ked auto poskakuje po ceste...


... ked svieti "kontrolka" tak ROZHODNE AUTO VIE PRECO JU ZAPLO, doriti makovej aj s tymito priblblymi automechanikmi pre ktorych je jedina diagnostika vycitanie chyb a aj to este uplne nekvalifikovane !!



PS: vycistenie EGR a sania rozhodne nezaskodi, ale nemyslim si ze by to bolo v tomto pripade objektivne.
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36825
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Ešte by som doplnil. Ak sa rozsvieti kontrolka, tak aj nejaká chyba bude určite uložená v pamäti závad. Chce to však použiť správnu diagnostiku.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
mariaan1
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 30 Máj 2010, 10:52
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: košice

Príspevok od používateľa mariaan1 »

je to trochu mimo ale ako dlho bude chyba uložena v pamati zavad?
niekde som čital že asi 20 štartovani alebo do odpojenia baterie?
vectra C sedan 2,2dti 92kw,125koni 8/2004
Používateľov profilový obrázok
bukelo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 29193
Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
Auto: Iná značka
Bydlisko: Banská Bystrica

Príspevok od používateľa bukelo »

Chyba je aktivna(a teda kontrolka motora svieti) dovtedy, pokial nedoslo k naprave. Niektore chyby sa po opraveni stanu neaktivnymi (kontrolka motora uz nesvieti, ale chyba je v systeme zaznamenana ako neaktivna) ihned po prvom starte (napr. nejake cidlo mnozstva nasavaneho vzduchu), niektore stale aktivne, aj po opraveni (napr. problem s ABG), a treba ich zmazat cez interface diagnostiky, alebo sa pri urcitych modeloch, a urcitych chybach stanu neaktivne a po case sa vymazu aj same (napr. take cidlo klukoveho hriadela) samozrejme po niekolkych startoch, kde pocet uspesnych startov je zadefinovany kdesi, ktovie kde, a po akom case sa maju vymazat v zavislosti od typu chyby, auta,.... Aspon takto teda v teoretickej rovine.
別のブランド
OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex
OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex
OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Používateľov profilový obrázok
Lubec
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 5297
Dátum registrácie: 17 Aug 2010, 21:54
Auto: Iná značka
Bydlisko: Bardejov SK

Príspevok od používateľa Lubec »

Ja by som zas nenadaval na chlapcov, co maju diagnostiky aj ked nevedia co s nimi. Ok, je to hop alebo trop. Bud pojdem do znackoveho servisu u ktoreho cakam 100% napravu a u ktoreho si zanu hlavne zaplatim.
Alebo pojdem smelit po garaziach (lebo sak voda v kolene je draha), kde za diagnostiku chcu ,,drobne", ale s neistym vysledkom. S takymto vysledkom sa musi pocitat.
Co ak takato diagnostika vyde? Zakaznik nadseny ze usetril vela penazi si klepe na celo vzdy, ked ide okolo znackoveho servisu.
Ak to ale nevyde, zas je zle :roll: a vedu sa debaty o neschopnych mechanikoch. Je to cele Bullshit, ak by garazovy majstri mali moznosti, ake maju chlapci v znackovych servisoch verim, ze kazdy jeden by vedel co ma robit.
Hlavne poznat data vsetkych znaciek na trhu dokaze len Pan mechanik. Je tu niekto taky?


,,naozaj vedia len niektori z tych, co Ople dennodenne opravuju"
Toto je pravdiva veta, ktoru by si mal uvedomit kazdy zavadou postihnuty obcan, nez zacne kydat kraviny.
quattro
VeBe X25XE - Phoenix-ex
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Napísať odpoveď

Návrat na "OPEL VŠEOBECNE"