Strana 1 z 1

Výmena tesnenia veka ventilov

Napísané: 27 Feb 2011, 02:04
od používateľa Tubeles
Potreboval by som poradiť ako najjednoduchšie vymením tesnenie pod vekom ventilov.Čo všetko treba demontovať.A na čo si mám dať pozor.

moved by admin

Napísané: 27 Feb 2011, 02:17
od používateľa macil
Najjednoduhšie? Odmontuješ veko ventilov, vyhodíš staré tesnenie, založíš nové tesnenie, namontuješ veko ventilov. Je to jednoduhšie, ako strčiť slona do chladničky. :wink:
http://www.vectra-unlimited.pl/jpg/pora ... zelka.html


A odporúčam prečítať si aj túto sekciu.
http://forum.opelclub.sk/viewforum.php?f=131

Napísané: 27 Feb 2011, 10:11
od používateľa Miro Kohut
lebo v chladnicke uz sedi zirafa?

Napísané: 27 Feb 2011, 10:18
od používateľa dulo
:D

Napísané: 27 Feb 2011, 15:33
od používateľa iurai
ake auto a aky typ motora ?

Napísané: 18 Mar 2011, 18:35
od používateľa semir89
X18XE? Zide sa mi tato rada

Napísané: 03 Máj 2011, 09:03
od používateľa Kat
macil napísal:Najjednoduhšie? Odmontuješ veko ventilov, vyhodíš staré tesnenie, založíš nové tesnenie, namontuješ veko ventilov. Je to jednoduhšie, ako strčiť slona do chladničky. :wink:
http://www.vectra-unlimited.pl/jpg/pora ... zelka.html


A odporúčam prečítať si aj túto sekciu.
http://forum.opelclub.sk/viewforum.php?f=131


podla navodu je potrebne vymenit aj O-kruzky pod srobami.

mam vymenit aj tie?
su to nejake specialne teploodolne alebo staci ked kupim klasicke gumenne podla rozmeru?

Napísané: 03 Máj 2011, 10:00
od používateľa macil
Áno, je potrebné vymeniť aj tie. Rozbor materiálu som nerobil, takže neviem, ale aj tie sa dajú normálne kúpiť. Minimálne v Opli.

Napísané: 03 Máj 2011, 11:37
od používateľa Kat
teraz som to pozeral a na mojom motore (X20DTH) nie su klasicke O-kruzky ale take trosku ine gumene tesnenia.
ked som vytiahol jeden zo srobov, tak tesnenie vyzera byt v poriadku, je pekne, pruzne, nepopraskane...

Napísané: 03 Máj 2011, 11:40
od používateľa macil
Ono nepopraská, len sa stlačí a tak už ostane. Netesní. Ale nie je to položka, ktorá by ťa mala finančne položiť, zvlášť keď to porovnáš s cenou tesnenia pod vekom.

Napísané: 03 Máj 2011, 12:48
od používateľa Kajo
Ja už tesnenie veka zásadne lepím čiernym silikónom.
Najmä, keď výmena tesnenia na V6 je pol dňa práce.

Napísané: 03 Máj 2011, 14:01
od používateľa langdon2
Kajo napísal:Ja už tesnenie veka zásadne lepím čiernym silikónom.
Najmä, keď výmena tesnenia na V6 je pol dňa práce.


Dakujem, neprosim...Jednu omegu som kvoli tomu uz operoval....ze tam daky chytrak dal ten cierny silikon.... :roll:

Niet nad origo tesnenie plus origo silikon ktory sa ma davat len na vyznacene miesta.

Napísané: 03 Máj 2011, 14:16
od používateľa Kat
ja idem dat origo tesnenie (uz som kupil) a pod tesnenie este pouzijem tesniacu pastu na motorove casti.

Napísané: 03 Máj 2011, 14:23
od používateľa Kajo
O origo tesnení by som Ti mohol rozprávať.
Omegu som kvôli nemu rozoberal 3 krát.
Problém je totiž úplne inde, ako si myslíš.
Problém nie je v tom, že tesnenie je zlé, ale v tom, že tá "čapica" je z plastu a časom sa skriví a tesnenie to nedokáže kompenzovať.
Môžeš použiť tesnenie aké chceš, aj tak to bude tiecť.
Ja som k tomu pristupoval ako Ty, origo tesnenie a lep iba na ohyby.
Ha, a tieklo to veselo ďalej. A z boku, presne pod nálevným otvorom, to je sranda, žiaden ohyb tam nebol...
1. krát som si myslel, že je chyba v tesnení, dal som origo, tieklo ďalej.
Potom som to rozobral zas a položil som veko na rovnú plochu a pochopil som, čo je to za šmejd.
Ak sa Ti dostane V6 do ruky, ešte budeš rád čiernemu silikónu.
Ľudia to tam nedávajú iba tak zo srandy, ale z núdze, keďže to potrebujú mať tesné.

Napísané: 03 Máj 2011, 14:38
od používateľa langdon2
Chvalabohu ma Astra G poriadne veko ventilov, a nie z plastu.....Vidis to Kajo...Poriadny motor je z kovu, a nie z plastu ako LEGO :lol: :lol: :lol: JOKE :wink: