Stránka 2 z 3

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:27
od macil
Ale houby.

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:31
od Kesi
Myslím že brzdová platnička nie je z molitanu, tak prečo by sa na mieste kríženia mala zaboriť :?: :roll:

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:32
od Pežot
Nuž to som iba čítal v porovnávacom teste :roll:

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:33
od Spohrelt
Mna by zaujimalo, odkial mate to, ze v mieste krizenia drazok vznika nerovnomerne opotrebovanie platniciek ...
Su to len vase dohady, alebo mate konkretne dokazy ???
Osobne si nemyslim, ze firma ATE ako svetoznamy vyrobca brzdovych komponentov, by navrhol, skusal a napriek tomu vsetkemu predaval nieco, co nie je OK.

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:34
od Kajo
Nie je to tak, mne platničky na P.D. vydržali rovnako.
Navyše sa kotúč omnoho rovnomernejšie opotrebovával, žiadne drážky.
Keby ATE P.D. neboli také drahé, dám ich opäť.

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:41
od Pežot
Tak som sa aspoň niečo nové naučil :) ...

Len ma trošku zaráža, že keď už teda sú tak uznávaná firma, za akým účelom sú tie drážky hentaké divoké? :roll:

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:51
od Komo
Platnicka nepokryva cely cas cely kotuc a odstrediva sila je pri rychlosti akou sa koleso otaca zjavne dostatocna na to aby tie drazky plnili ucel ;)

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 20:52
od Kesi
Predpokladám, že to bolo výsledkom výskumu a nenakreslila to upratovačka na toaletný papier :D :D :D

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 21:01
od Pežot
Ako poviete :)

Ale aj tak by som si to na auto nedal :D radšej Brembo :)

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 21:02
od Kajo
Tie drážky u ATE majú zmysel, v každej polohe kotúča je kontaktná plocha platničky rovnaká, zároveň platnička na nič nenajazďuje ako u Bremba, ale medzery sa plynule posúvajú dnu a von a zarovnávajú tak eventuálne nerovnosti na platničke.
Nevýhodou je, že drážka sa postupne stráca a nakoniec zanikne, vtedy sú vraj kotúče zrelé na výmenu.

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 21:37
od JRD McLAREN
no aby ste neriesili ostre hrany a dierovania, drazkovanie, nadmerne opotrebenie a pod.
tak..

Drazka alebo dierovanie je v kotuci preto, aby sa odvadzali prec necistoty a plyny vznikajuce pri brzdeni spomedzi trecich ploch..
to je ten skutocny dovod..

Druhotny efekt je ze sa medzi platnicku a kotuc dostane "chladnejsi vzduch", cim sa trochu znizi tepelne zatazenie.
(toto som si ja volakedy myslel, ze je ten skutocny dovod)

spol. ATE pouziva toto pre nich typicke drazkovanie aj na "profi" zavodnych setoch
Obrázok

ak sa rozhodnete kupit disky ATE POWERDISC kupnte uz rovno aj dosky ATE POWERPAD

z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze dosky Powerpad nieco vydrzia,
aj ked v mojom "extremnom pripade" a jazdeny kdejakych hoby-zavodov to bolo iba cca 9tkm (3x okruh)
bezne seriove dosky ATE boli po 330km na okruhu na plech.. o brzdnom ucinku racej pomlcim
http://195.28.90.58/dohc/c20xe/DSCN1512s.JPG
http://195.28.90.58/dohc/c20xe/DSCN1521s.JPG

hociaky sebelepsi dierovany kotuc, akejkolvek znacky, casom "popraska"
teda za zacnu objavovat trhliny pri dierovani..
(mozno kotuc co presiel cez "cryogenic treatment" by nepopraskal, ale to nemame overene)

a minimalnu bezpecnu sirku kotuca, udava vecsinou vyrobca kotuca..
je to na nom aj vo vacsine pripadov "napisane"/vyrazene ...

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 22:29
od buci_vectra
Pežot píše:Nuž to som iba čítal v porovnávacom teste :roll:

Jj tiez som cital taky test, Brembo bolo vychvalene do nebies, presne tam boli spomenute aj tie "nezmyselne" ATE drazky a hned pod tym boli ceny Brembo kotucov... :D
Uplne nestranny test ;)

Inac tiez riesim ake dam nove bbrzdove kotuce. Brembo Max pre mna rozmer neexistuje, ATE sa mi zdaju dost drahe...
Chcel som koli hlinikacom dajake aj "pekne na oko", ale nie made in Poland z reciklovanych karoserii :D
Tak zatial neviem co tam dat... :roll:

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 23:34
od Kajo
Ja mám teraz na Omege kombináciu Bendix kotúče + ATE PowerPad doštičky a je to super.

PoslaťNapísal: 24 Jan 2011, 23:52
od brano_co
@ JRD McLAREN

tú fotku čo si tam dal, ten disk je nejaký no doto, ako keby prežil nejaký dobrý CRASH :) resp celé to tak vyzerá ? :)

PoslaťNapísal: 25 Jan 2011, 00:11
od buci_vectra
Tomu sa hovori v inzeratoch "Mierne opotrebovany, trosku suchnuty, takmer novy" 8) :D

PoslaťNapísal: 25 Jan 2011, 00:13
od brano_co
buci_vectra píše:Tomu sa hovori v inzeratoch "Mierne opotrebovany, trosku suchnuty, takmer novy" 8) :D

veď možno má "len" 100 km, ale na okruhu :) skoro nový :lol:

PoslaťNapísal: 25 Jan 2011, 00:19
od buci_vectra
Kazdopadne vyhoda je, ze je zabehnuty :D
A ked dobre vidim, bude aj "vyvazeny", vzimni si tie dve zbrusene plosky na hrane kotuca, no tuning jedna basen :lol: :lol:

PoslaťNapísal: 25 Jan 2011, 00:58
od Kajo
Obrázok
Obrázok
Obrázok

PoslaťNapísal: 25 Jan 2011, 10:17
od JRD McLAREN
Kajo .. :up:

.pre ostatnych, aby vedeli ..ze co..
http://www.youtube.com/watch?v=FD3K5ePOdcw

PoslaťNapísal: 25 Jan 2011, 11:00
od brano_co
LOL, chybička sa vlúdila :)

že by to niekto nedotiahol momenťákom ?