no aby ste neriesili ostre hrany a dierovania, drazkovanie, nadmerne opotrebenie a pod.
tak..
Drazka alebo dierovanie je v kotuci preto, aby sa odvadzali prec necistoty a plyny vznikajuce pri brzdeni spomedzi trecich ploch..
to je ten skutocny dovod..
Druhotny efekt je ze sa medzi platnicku a kotuc dostane "chladnejsi vzduch", cim sa trochu znizi tepelne zatazenie.
(toto som si ja volakedy myslel, ze je ten skutocny dovod)
spol. ATE pouziva toto pre nich typicke drazkovanie aj na "profi" zavodnych setoch
ak sa rozhodnete kupit disky ATE POWERDISC kupnte uz rovno aj dosky ATE POWERPAD
z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze dosky Powerpad nieco vydrzia,
aj ked v mojom "extremnom pripade" a jazdeny kdejakych hoby-zavodov to bolo iba cca 9tkm (3x okruh)
bezne seriove dosky ATE boli po 330km na okruhu na plech.. o brzdnom ucinku racej pomlcim
http://195.28.90.58/dohc/c20xe/DSCN1512s.JPG
http://195.28.90.58/dohc/c20xe/DSCN1521s.JPG
hociaky sebelepsi dierovany kotuc, akejkolvek znacky, casom "popraska"
teda za zacnu objavovat trhliny pri dierovani..
(mozno kotuc co presiel cez "cryogenic treatment" by nepopraskal, ale to nemame overene)
a minimalnu bezpecnu sirku kotuca, udava vecsinou vyrobca kotuca..
je to na nom aj vo vacsine pripadov "napisane"/vyrazene ...