Stránka 1 z 3
Brzdy ATE
Napísal:
19 Jan 2011, 19:30
od Kesi
Máte niekto skúsenosti z brzdami ATE Power disk. Mienim si ich objednať.
Napísal:
19 Jan 2011, 19:45
od Komo
Napísal:
19 Jan 2011, 19:46
od Kesi
Chváliť sa budem keď ich budem mať a budem spokojný
Napísal:
19 Jan 2011, 19:53
od Spohrelt
Ja ich mam na VeCe asi 3 mesiace, ale nejaky rozdiel medzi povodnymi brzdami nevidim ...
Drazkovanie na kotucoch by malo sposobit, ze by brzdy pri vacsom zatazeni nemali "vadnut".
Osobnu skusenost s tym nemam, kedze mam stale problemy s ABS, tak som to este nemal odvahu vyskusat , ale ak ich kupis, urcite nekupis zle.
A v konecnom dosledku, drazkovane kotuce vyzeraju za elektronmi lepsie.
Napísal:
19 Jan 2011, 20:14
od dulo
Kesi, dával som ich ešte na Corsu GSi, paráda. Myslím, že tam sú stále.
Bzrdiť si mohol ako hluchý, furt to dobre brzdilo. Za tie peniaze veľká spokojnosť
Ale počul som, že už to nie je, čo to bývalo, vraj to nejaká iná firma fušuje (pod tým istým názvom shity)
Napísal:
19 Jan 2011, 20:19
od adostar
CAO.Ak Ti mozem doporucit daj tam BREMBO MAX
Predávam autodiely a na ATE sa akisi mnozia reklamácie
Napísal:
19 Jan 2011, 20:41
od lubo22
aj ja uvazujem nad brzdami ATE tak budem citat a sledovat vase nazory
Napísal:
19 Jan 2011, 22:08
od macil
Na vädnutie majú vplyv predovšetkým brzdné segmenty, resp. materiál, z ktorého sú vyrobené.
Napísal:
19 Jan 2011, 22:16
od Spohrelt
Asi si dobre nepochopil, ako som to myslel.
http://www.autofajn.sk/index.php/Brzdy.html
Napísal:
19 Jan 2011, 22:47
od Lubec
ATE je podla mna len image, drazka, ktora ma sluzit na odvod plynov nieje zakoncena ziadnym ich vyvodom, co je nezmyselne, navyse krizenie drazok v bode kde sa pretnu sposobuje nadmerne opotrebovanie dosak vdaka ostrym hranam.
Tiez som kedysi rozmyslal nad ich kupou a mam znameho ktory takychto kotucov vystriedal dost, takze mi vedel poradit.
Ja som rozhodnuty, pre brembo max, ktrore pojdu na auto co nevidiet.
Napísal:
19 Jan 2011, 22:48
od macil
Áno, drážky eliminujú účinok plynov na brzdný účinok, ale tvorba týchto plynov je ovplyvnená predovšetkým materiálom segmentov.
Sú brzdové systémy, ktoré nemajú akúkoľvek perforáciu, či drážkovanie kotúčov a predsa nevädnú.
Dôležité je predovšetkým zladiť jednotlivé komponenty sústavy pre správnu funkciu bŕzd. Pre nás, laikov, je najjednoduhšie použiť komponenty od jedného výrobcu, resp. doporučené výrobcom.
Napísal:
19 Jan 2011, 22:54
od Lubec
Tak zatial bola rec o kotucoch, pisal som nazor na ne. Co sa tyka dosak a kombinacie, este som sa nestretol s tym aby mi ktokolvek dokazal jednoznacne povedat ktory kotuc s ktorou doskou bude pre mna ta najlepsia varianta. Kazdy jazdi inak, makke dosky = lepsi brzdny ucinok bez predosleho zahrievania no rychlejsie opotrebenie.
Zalezi co komu vyhovuje, je to druh alchimie.
Napísal:
19 Jan 2011, 23:04
od Kajo
Ja som mal ATE Powerdisc na Omege.
Negatívum - brzdy boli hlučnejšie, pri vysokých rýchlostiach bolo počuť jemné huuuuu, ale nič nevibrovalo, iba hluk.
Pozitívum - pri nízkych rýchlostiach žiadna zmena, ale pri vysokých to bola sranda, stačilo jemne pritlačiť, oveľa jemnejšie ako pri nízkych rýchlostiach a auto brzdilo super.
Akoby tam bol nejaký zosilňujúci účinok.
Alebo som bol zvyknutý na to, že čím rýchlejšie idem, tým viac musím tlačiť na pedál, čo pri Powediscoch odpadlo
Napísal:
20 Jan 2011, 11:16
od iurai
preco je nazov temy "brzdy ATE" ?
Napísal:
20 Jan 2011, 16:14
od lubo22
lebo sa asi o tom bavime nie ?
Napísal:
21 Jan 2011, 14:54
od Pežot
Ja by som dal iba Brembo
Nevidím zmysel v tých drážkach, ktoré robia ATE
Napísal:
21 Jan 2011, 14:57
od lubo098
ja mam ATE bez drazok a brzdia
Napísal:
22 Jan 2011, 03:13
od iurai
Napísal:
24 Jan 2011, 20:02
od Kesi
Pežot píše:Ja by som dal iba Brembo
Nevidím zmysel v tých drážkach, ktoré robia ATE
Aj Brembo Max majú drážky
Napísal:
24 Jan 2011, 20:07
od Pežot
Kesi ale majú ich aspoň zmysluplne vedené
Pre porovnanie
Brembo MAX (drážky smerujúce von z kotúča, odvod plynov a nečistôt mimo kotúča):
ATE Power Disc (drážky vedené vo vnútri kotúča, bez odvodu plynov a nečistôt):
EDIT: ako aj bolo spomenuté v mieste kríženia drážok sú ostré hrany, ktoré rýchlejšie a nerovnomerne opotrebúvajú platničky