Stránka 1 z 1

nekvalitne kurenie opel agila

PoslaťNapísal: 29 Dec 2010, 17:38
od Jozef Hlavačka
prosim kto poradi,.....opel agila, nejde kurenie ako by malo, ventilator na trojke a vsetky okna namrzaju, vo vnutri zima, poloha prepinaca ,, ofukovanie celneho skla" je tak neucinne,z e mi zamrzaju okna a vyhriaty je len malicky priezorik, kto vie nech poradi, kde mam hladat chybu, dakujem

PoslaťNapísal: 29 Dec 2010, 18:16
od Fifčok
nemas nahodou zapbuty vnutorny okruch? ... alebo kedy naposledy si menil pelovy/kabinovy filter?

PoslaťNapísal: 29 Dec 2010, 18:17
od Redline
Pelovy filter?

edit: ako vidim uz ma predbehli :)

PoslaťNapísal: 29 Dec 2010, 20:12
od dulo
teoreticky aj málo "vody" v chladiacom systéme

PoslaťNapísal: 30 Dec 2010, 00:00
od iurai
co mate vsetci s tym pelovym filtrom ?

auto nekuri ?

A. hadica do aj z kurenia su horuce. prietok vody je. potom to moze byt klapkou v kureni

B. hadica do aj z kurenia su studene alebo mierne teple - kurenim nejde voda. dovody:
1. malo vody
2. zapchaty radiator
3. ventil/ kohut kurenia zavrety, alebo vzduchova bublina niekde v hadici
4. zla vodna pumpa

PoslaťNapísal: 30 Dec 2010, 01:21
od Kajo
5. zlý termostat

PoslaťNapísal: 30 Dec 2010, 08:47
od bukelo
6. odpojene tiahlo prepinaca miesania tepleho/studeneho vzduchu.

PoslaťNapísal: 30 Dec 2010, 13:52
od Jozef Hlavačka
vdaka za rady, vybral som si,ale neviem neviem? termostat-novy, vodna pumpa-nova,hadice - horuce,vnutorny okruh vetrania- prepnuty na vonkajsi, chladiaci system- full,ale ten filter, o tom mi vravelo uz vela ludi,ale za otca ho neviem najst,kde sa nachadza, alebo to tiahlo, ako sa vlastne dostanem ku kureniu, co mam rozobrat, aby som nerozhadzal cele auto?
ale aj vzduchova bublina? na skodovke kedysi som ju postavil do brehu,nastartoval, otvoril chladic a za chvilu bolo vsetko ok, ale tento opel na slak trafenie( ale kedysi kuril dobre)

PoslaťNapísal: 30 Dec 2010, 14:13
od Manta
Jozef Hlavačka píše:vdaka za rady, vybral som si,ale neviem neviem? termostat-novy, vodna pumpa-nova,hadice - horuce,vnutorny okruh vetrania- prepnuty na vonkajsi, chladiaci system- full,ale ten filter, o tom mi vravelo uz vela ludi,ale za otca ho neviem najst,kde sa nachadza, alebo to tiahlo, ako sa vlastne dostanem ku kureniu, co mam rozobrat, aby som nerozhadzal cele auto?
ale aj vzduchova bublina? na skodovke kedysi som ju postavil do brehu,nastartoval, otvoril chladic a za chvilu bolo vsetko ok, ale tento opel na slak trafenie( ale kedysi kuril dobre)


ak volakedy kuril dobre tak je dost mozne ze ti niekde netesni a nabera vzduch, mne sa to stalo na baworaku a mal som rozpadnutu prirubu na hlave, po vymene za novu mi dlho trvalo kym som system dobre odvzdusnil ale podarilo sa a teraz kuri super....

PoslaťNapísal: 30 Dec 2010, 15:49
od macil
Jozef Hlavačka píše:...,ale ten filter, o tom mi vravelo uz vela ludi,ale za otca ho neviem najst,kde sa nachadza, alebo to tiahlo, ako sa vlastne dostanem ku kureniu, co mam rozobrat, aby som nerozhadzal cele auto?

No to budeš musieť. Minimálne stredový panel.
Ak sa chceš dostať k filtru, skús sa ohnúť a nazrieť nad nohy spolujazdca, prípadne vymontovať odkladaciu skrinku. Je za krytkou držiacej na dvoch sponách. Keď si ho nikdy nemenil, predpokladám, že už bude pekne zazátkovaný.

Obrázok

PoslaťNapísal: 31 Dec 2010, 18:35
od iurai
Jozef Hlavačka píše:vdaka za rady, vybral som si,ale neviem neviem? termostat-novy, vodna pumpa-nova,hadice - horuce,vnutorny okruh vetrania- prepnuty na vonkajsi, chladiaci system- full,ale ten filter, o tom mi vravelo uz vela ludi,ale za otca ho neviem najst,kde sa nachadza, alebo to tiahlo, ako sa vlastne dostanem ku kureniu, co mam rozobrat, aby som nerozhadzal cele auto?
ale aj vzduchova bublina? na skodovke kedysi som ju postavil do brehu,nastartoval, otvoril chladic a za chvilu bolo vsetko ok, ale tento opel na slak trafenie( ale kedysi kuril dobre)


ked su obe hadice ku kureniu horuce, tak nejde vzduch cez vymenik tepla. potom asi klapka co reguluje teplotu vzduchu nie je v spravnej polohe.

nachadza sa na skrini kurenia na lavej, cize vodicovej strane, na spodu. vyssie je totiz klapka na smerovanie vzduchu

treba preverit, ze ci sa hybe ak sa prestavuje koleckom teplota