Hrubka laku

Všetko, čo nebolo možné zaradiť inde.

Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra

Svano

Hrubka laku

Príspevok od používateľa Svano »

caute, dlho som tu nebol bo mi zhorel doma comp a v robote nam tiez nesiel inet..
xcem sa opytat ci neviete pribliznu hrubku laku od vyroby. V praci som vyfasoval tu masinku co mi to zmeria tak si xcem prebehnut karu ci nebula buracka. Dufam ze neosediviem :shock:
Používateľov profilový obrázok
chausj
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1471
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 12:09
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chausj »

tak to by som tiez chcel taku vecicku, aby ked clovek kupuje auto mal istotu
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
Svano

Príspevok od používateľa Svano »

som dival na nete kokos a stoji to 25 litrov.....moja este aj ukaze aky je pod lakom material, takze uvidis aj gitovacku
Používateľov profilový obrázok
chausj
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1471
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 12:09
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chausj »

a dalo by sa to potom pozicat? teda dobehnut za tebou aby si kukol? :wink:
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
Svano

Príspevok od používateľa Svano »

myslim ze dalo by sa pribehnut...poziciavat to z pochopitelnych dovodov asi nepojde ...ja uz som si auto prebehol a vyzera to ok vsade som mal okolo 85-100 mikronov
Používateľov profilový obrázok
chausj
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1471
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 12:09
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chausj »

sak tak som myslel, dobehnut k tebe a tam to pozicat a urobit :)
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
Svano

Príspevok od používateľa Svano »

ok ozvi sa, z trnavy je to tak 80 kilakov
Používateľov profilový obrázok
chausj
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1471
Dátum registrácie: 09 Dec 2006, 12:09
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa chausj »

jasne, dakujem

sice zatial to este neni aktualne :wink:
Opel Vectra C GTS Z19DTH AT 2007
Opel Omega B Y22DTH 2001 - godfather
Opel Corsa C Z10XE 2001 - segra
Opel Omega A C20NE 1991 - RIP
rony181
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 03 Dec 2009, 19:53
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Partizanske

Príspevok od používateľa rony181 »

Normalna hrúbka laku auta sa pohybuje od 20 do 120 mikrometrov. Ked to uz ma vačšie hodnoty je to na 90 percent prelakované. Ked uz to je viac ako 200 je tam pravdepodobnosť že je ta časť aj gitovaná. ;)
Opel Vectra B, X20XEV, 96r.v. sedan
Používateľov profilový obrázok
Spohrelt
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1158
Dátum registrácie: 28 Sep 2008, 19:58
Auto: Vectra C
Bydlisko: Trnava
Bydlisko: Sered

Príspevok od používateľa Spohrelt »

Zalezi od toho, o aky sposob lakovania ide, ak sa lakuje klasicky mokrym lakovanim je hrubka ako spominal Rony181 okolo 20 - 25 um, ak sa jedna o praskovanie, tak 90 - 120 um.
Ak je nater na aute hrubsi, este nemusi znamenat, ze auto muselo byt naburane, mohol byt lak poskriabany a majitel si to dal prelakovat, ak chces zistit, ci bolo auto havarovane, skorej by som sa sustredil na ine veci, ako rovnake medzery medzi dielmi karoserie, posun jedneho dielu voci susednemu, miesta, kde su spajane plechy, pod gumami atd...
Opel Vectra GTS, 1.9 CDTi, Z 19 DT, / 2005 /
Loco[SVK]
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 31
Dátum registrácie: 19 Aug 2010, 20:23
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa Loco[SVK] »

Hmm tak co robili potom s mojim autom, je to Astra H 2007 dovezena z Rakuska

Vysledok kontroly originality

Nameraná povlaková vrstva:

Miesto merania: Hrúbka laku:

Predná kapota: 182 - 235 µm
Ľavý predný blatník: 155 - 171 µm
Ľavé predné dvere: 202 - 220 µm
Ľavé zadné dvere: 231 - 238 µm
Ľavý zadný blatník: 150 - 216 µm
Zadná kapota: 143 - 178 µm
Pravý zadný blatník: 154 - 183 µm
Pravé zadné dvere: 212 - 238 µm
Pravé predné dvere: 215 - 224 µm
Pravý predný blatník: 179 - 198 µm
Strecha vozidla: 142 - 168 µm
VIN kód, iden. kód: 42 - 78 µm


Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidlá býva najčastejšie v hraniciach 90 – 130 um (vyskytujú sa však aj prípady s hornou hranicou do 180 um), pričom namerané hodnoty sú spravidla v rozmedzí 40 um. Pokiaľ je na vozidle nameraná hodnota blízka alebo vyššia ako 200 um, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované. (um = mikrometer, 1 mm = 1000 um)
Astra H carravan 1.9CDTI 74 kw r.v. 2008
Používateľov profilový obrázok
clio1
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 684
Dátum registrácie: 06 Aug 2009, 12:16
Auto: Zafira A
Bydlisko: Zvolen
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa clio1 »

podla hodnot skoro totálka!:D:D:Dhaha ale nie!:D
Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
azmodan

Príspevok od používateľa azmodan »

to je dobre len pre amaterov..za prve mi je uplne jedno , ze nieco bolo lakovane lebo kvalitna buracka sa rozpozna inak a nemusim behat ako saso so strojcekom okolo auta :D
Napísať odpoveď

Návrat na "OPEL VŠEOBECNE"