Stránka 1 z 1

Hrubka laku

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 07:47
od Svano
caute, dlho som tu nebol bo mi zhorel doma comp a v robote nam tiez nesiel inet..
xcem sa opytat ci neviete pribliznu hrubku laku od vyroby. V praci som vyfasoval tu masinku co mi to zmeria tak si xcem prebehnut karu ci nebula buracka. Dufam ze neosediviem :shock:

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 07:49
od chausj
tak to by som tiez chcel taku vecicku, aby ked clovek kupuje auto mal istotu

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 08:11
od Svano
som dival na nete kokos a stoji to 25 litrov.....moja este aj ukaze aky je pod lakom material, takze uvidis aj gitovacku

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 09:59
od chausj
a dalo by sa to potom pozicat? teda dobehnut za tebou aby si kukol? :wink:

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 10:35
od Svano
myslim ze dalo by sa pribehnut...poziciavat to z pochopitelnych dovodov asi nepojde ...ja uz som si auto prebehol a vyzera to ok vsade som mal okolo 85-100 mikronov

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 13:35
od chausj
sak tak som myslel, dobehnut k tebe a tam to pozicat a urobit :)

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 15:04
od Svano
ok ozvi sa, z trnavy je to tak 80 kilakov

PoslaťNapísal: 13 Jún 2007, 15:14
od chausj
jasne, dakujem

sice zatial to este neni aktualne :wink:

PoslaťNapísal: 25 Apr 2010, 10:30
od rony181
Normalna hrúbka laku auta sa pohybuje od 20 do 120 mikrometrov. Ked to uz ma vačšie hodnoty je to na 90 percent prelakované. Ked uz to je viac ako 200 je tam pravdepodobnosť že je ta časť aj gitovaná. ;)

PoslaťNapísal: 25 Apr 2010, 20:00
od Spohrelt
Zalezi od toho, o aky sposob lakovania ide, ak sa lakuje klasicky mokrym lakovanim je hrubka ako spominal Rony181 okolo 20 - 25 um, ak sa jedna o praskovanie, tak 90 - 120 um.
Ak je nater na aute hrubsi, este nemusi znamenat, ze auto muselo byt naburane, mohol byt lak poskriabany a majitel si to dal prelakovat, ak chces zistit, ci bolo auto havarovane, skorej by som sa sustredil na ine veci, ako rovnake medzery medzi dielmi karoserie, posun jedneho dielu voci susednemu, miesta, kde su spajane plechy, pod gumami atd...

PoslaťNapísal: 03 Nov 2010, 22:12
od Loco[SVK]
Hmm tak co robili potom s mojim autom, je to Astra H 2007 dovezena z Rakuska

Vysledok kontroly originality

Nameraná povlaková vrstva:

Miesto merania: Hrúbka laku:

Predná kapota: 182 - 235 µm
Ľavý predný blatník: 155 - 171 µm
Ľavé predné dvere: 202 - 220 µm
Ľavé zadné dvere: 231 - 238 µm
Ľavý zadný blatník: 150 - 216 µm
Zadná kapota: 143 - 178 µm
Pravý zadný blatník: 154 - 183 µm
Pravé zadné dvere: 212 - 238 µm
Pravé predné dvere: 215 - 224 µm
Pravý predný blatník: 179 - 198 µm
Strecha vozidla: 142 - 168 µm
VIN kód, iden. kód: 42 - 78 µm


Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidlá býva najčastejšie v hraniciach 90 – 130 um (vyskytujú sa však aj prípady s hornou hranicou do 180 um), pričom namerané hodnoty sú spravidla v rozmedzí 40 um. Pokiaľ je na vozidle nameraná hodnota blízka alebo vyššia ako 200 um, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované. (um = mikrometer, 1 mm = 1000 um)

PoslaťNapísal: 04 Nov 2010, 09:34
od clio1
podla hodnot skoro totálka!:D:D:Dhaha ale nie!:D

PoslaťNapísal: 04 Nov 2010, 09:56
od azmodan
to je dobre len pre amaterov..za prve mi je uplne jedno , ze nieco bolo lakovane lebo kvalitna buracka sa rozpozna inak a nemusim behat ako saso so strojcekom okolo auta :D