netreba sa vzdavat....ale momentalne asi a kazdopadne to bude spratnejsie..ja teraz nosim dva kluce..aj aj..kedze jeden je funkncny, a druhy vyskakovacka s dialkovym..a hrca je to poriadna ...skoro ako skolnik vyzeram
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Lenže keď všade v kľúčiarstvách majú len tie JMA planžety a tie majú dieru. Som myslel, že si do tých vyskakovačiek nechám len doprogramovať nové čipy a pôvodný kľúč si nechám do zálohy. Takto si budem musieť nechať urobiť ďalší kľúč, za cenu vyššiu ako kopletné diaľkové ovládanie.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Planžetu do vyskakovačky som už viackrát upravoval buď pilníkom alebo špeciálnou gravírovacou vrtačkou.
2x Seat + 2x Opel z toho 1x z pôvodného kľúča + 1x z JMA. doteraz sú všetky funkčné, čo je už 1-3 roky.
Týmto veciam sa venujem, keďže ich predávam - http://www.12volt.sk/autoelektro/centra ... 2-key.html Ak mi pošleš fotku tvojho kľúča, potrebujem vidieť bočný profil aby som mohol kúpiť presnú planžetu JMA, tak ti to viem upraviť do vyskakovačky tak aby to tam dobre a presne držalo. Na odskúšanie by som ti poslal len ovládač so založenou nevyfrézovanou planžetou, takže ju vieš odskúša aj vsunutím do zámku - otočiť nepôjde, lebo nebude vyfrézovaná.
Za svoju prácu ručím, takže si niečo takéto môžem dovoliť
Ak máte záujem dajte vedieť, nemám momentálne šajnu, koľko to presne stojí - čistá planžeta, ale jeden "prototyp" pre Vás rád obetujem, lebo je to super vec a nie je to nijako náročné. Riešil som aj problém s tou dierov v motýliku, je na to jednoduché a funkčné riešenie
planzetky na opel corsa B, a mozno ine opliky (zial len 1 variantu, asi z 3 moznych) je k dostaniu uz asi mesiac (od februara 2010 )asi za 1 euro aj par centov vo firme TSSGroup, maju aj webstranku, a da sa z tadial objednat ... a pasuje ako uliata bez pracnosti do RC202 key, uz ju len staci vyfrezovat v kluciarstve (tato sluzba je ale drahsia ... mna stalo vyrezanie planzety 8 euro, a to som si materaial doniesil sam, kto ma znameho kluciara/zamocnika ma vyhodu)... ostatok, ako zalozit cip, a zmontovat kluc je uz malina ...
samotny kluc RC202 stoji cca 14-15 euro ... avsak sparovat s opel riadiacou jednotkou s velkou istotou nepojde... to len tak na okraj.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Spárovanie je určite nemožné. Používa vlastné kódovanie aj keď na identickej frekvencii 433 MHz.
Musíš tam zamontovať aj komplet riadiacu jednotku RC 202, nie je to však až o toľko drahšie ak zoberieš, že súčasťou balenia sú už 2 ovládače.
a samozrejme vymenit sucasnu riadiacu jednotku centralu za tuto RC..., alebo aj lubovolne inu, inej znacky, tiez nieje 1:1 ... ked aj koncovka bude sediet(co mozno aj nie), kabliky budu s urcitostou inaksie zapojene .. takze aby si niekto cirou nahodou nieco neodpalil .. v tom lepsom pripade poistky
PS: ak by mal niekto zaujem o vnutro kluca RC202 key - CZ key(plosak s tlacitkami a baterkou), tak mam jeden nazvys... obal mam poniceny.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
dvojdecova ... mne je to aj tak na nic ... uz... experiment vysiel az v tretej edicii, ktory je konecnce funkcny ... z prveho experimentu nezostalo nic, ten sa pouzil na druhy, a z druheho totok .. treti nepredam co by co bolo ...ale mam este jednu vyskakovacku nedotknutu, ale nie RC key, ani CZ ... taku inaksiu, ktoru potrebujem prave ja ... nemecku Inca.
別のブランド OPEL ASTRA H SW 1.7 CDTI ENJOY - ex OPEL CORSA C 1.2 COSMO - ex OPEL CORSA B 1.0 CITY - ex
Ano, je to ono, len s tými milimetrovými rozmermi si nie som celkom istý, či je to presne, môže sa to v drobnostiach líšiť. Hlavne šírka planžety je veľmi podstatná, pretože tam aj pol milimetra hrá rozdiel. Malo by to byť "presné" tak, aby planžeta išla do kĺbu zasunúť natesno, nech tam nie je žiadna vôľa.
Problém s max. rozmermi nie je u priestoru v plaste ovládača, tam nič širšie ako 10 resp. 11 mm nevopcháš, skôr mi ide o tú zúženú časť, ktorá sa zakladá do kovového kĺbu - vyskakovačky. Tam je potrebné dbať na to, aby samotná planžeta bola čo najhrubšia / najširšia, aby po založení tam nebola žiadna vôľa. Ak by to nejakú vôľu malo, pri otočení kľúčom dôjde k spriečeniu planžety v kĺbe a zatlačeniu planžety iba na určité miesto. Pri pravidelnom užívaní sa postupne toto styčné miesto oslabí a kĺb sa zlomí. Preto je potrebné aby to tam bolo doslova narvaté dovnútra, nech je styčná plocha medzi planžetou a kĺbom čo najväčšia, takže pri otočení bude tlak rozložený čo možno najväčšiu plochu a vtedy nehrozí, že by sa to ulomilo.