Vecna tema KROKOVY MOTORCEK

Všetko, čo nebolo možné zaradiť inde.

Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra

Kura

Vecna tema KROKOVY MOTORCEK

Príspevok od používateľa Kura »

Zacala mi svietit kontrolka motora a na diagnostike mi ukazalo, ze mam v prdeli krokac. Tak som ho vybral, precistil, skusil som ho pripojit na 12V ci funguje ako ma. Zistil som ze je v poriadku. Odpojil som konektor a odmeral napatie na konektore krokacu. Po zapnuti klucika som nameral napatie 11,2V. Tak teraz mi poradte, v com je chyba. Na konektore je napatie 11,2V a motorcek funguje. Avsak pri zapnuti klucika sa neotvori. Moze to byt tym, ze ked sa konektor zatazi napatim, klesne uplne naprazdno? Pripojil som voltmeter na svorky toho krokacu, zapojil som ho do okruhu a zapol klucik. Napatie tam nebolo, az kym som ten krokac neodpojil. Potom som vypol klucik a asi po 10s cvaklo akesi rele a napatie zmizlo. Cize bez motorceka tam napatie je, po pripojeni klesne na 0V. Nemoze byt zle to rele, ktore to ovlada? Kde inde by este mohla byt chyba? Po nastartovani som ho tiez skusil odpojit a otacky klesli z 1500 na 600. To bol vsak motor uplne studeny a snazil sa ich udrzat tak preto tych 1500. Cize po nastartovani sa javi ako dobry, ale kontrolka stale svieti. Som z toho uplny jelen :shock:
Kura

Príspevok od používateľa Kura »

Aby som este dodal. Kontrolka sa vypne po zahriati na 95C a neskor sa niekedy zasa rozsvieti. Pri studenom motore svieti stale. Pri nastartovani tepleho motora ostava vypnuta.

PS: ten krokac som skusal pripojit doma na trafo, nie v aute. Postupnym zvysovanim napatia sa otvaral
Napísať odpoveď

Návrat na "OPEL VŠEOBECNE"