(Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
Moderátori: bukelo, dulo, buci_vectra
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29193
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
(Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
Stretol sa uz niekto s takymto niecim, ze nepasovali originalne puklice na plechovy originalny disk?
Jedná sa o disk 4x100 R15 ET49 z Corsy C a disk 5x110 R15 ET 49 zo Zafiry A. Puklice boli tieto Na corse boli od novoty, na Zafiru sa nedali nasadiť. Zaujímave. Pokusal som sa zistit, ze preco. Zistil som, ze neprekazalo, ze je rozdiel v 4 a 5 dierovom disku, ale v tom, ze pri 5 dierovom je vacsia plocha zaoblenia (asi kvoli vacsiemu brzdovemu kotucu), a tym padom vznika mensi priestor na "zliabok", t.j. priestor po falc disku, do ktoreho sa zapieraju drziaky puklice.
Priznam sa, toto som doteraz nevedel. Vyrabaju sa teda rozdielne puklice toho isteho vyhotovenia pre disky na taky a onaky model? Ako je to potom pri Astre G, ktora ma aj 4x100 aj 5x110 roztec? Taku ma predsa moze mat aj Corsa C. Ktovie, ako by to pasovalo opacne, teda, ci zafiracky, by sedel na Corsacky.
Jedná sa o disk 4x100 R15 ET49 z Corsy C a disk 5x110 R15 ET 49 zo Zafiry A. Puklice boli tieto Na corse boli od novoty, na Zafiru sa nedali nasadiť. Zaujímave. Pokusal som sa zistit, ze preco. Zistil som, ze neprekazalo, ze je rozdiel v 4 a 5 dierovom disku, ale v tom, ze pri 5 dierovom je vacsia plocha zaoblenia (asi kvoli vacsiemu brzdovemu kotucu), a tym padom vznika mensi priestor na "zliabok", t.j. priestor po falc disku, do ktoreho sa zapieraju drziaky puklice.
Priznam sa, toto som doteraz nevedel. Vyrabaju sa teda rozdielne puklice toho isteho vyhotovenia pre disky na taky a onaky model? Ako je to potom pri Astre G, ktora ma aj 4x100 aj 5x110 roztec? Taku ma predsa moze mat aj Corsa C. Ktovie, ako by to pasovalo opacne, teda, ci zafiracky, by sedel na Corsacky.
Na prezeranie priložených súborov nemáte dostatočné oprávnenia.
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
treba pozriet ident diskov, ident a cislo dielu puklic. tychto puklic je viac
zafira nemala et49
zafira nemala et49
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29193
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
Z coho je potom disk 5x110 R15 ET 49 s logom GM? Vectra B?
- mirec320
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2223
- Dátum registrácie: 08 Máj 2013, 08:07
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko alt: POhronský Ruskov
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
Tiez mam doma puklice Opel,ktore sa mi nedaju nasadit na moje disky 4x100 a tiez je to tym,ze puklice maju "malu hlbku" a drziak tejto puklice nedosiahne falc disku kde drzi...
Naposledy upravil/-a mirec320 v 31 Dec 2013, 12:06, upravené celkom 1 krát.
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29193
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
Ak mas presne tento model puklic ako je hore na obrazku, mozme vymenit, ja mam take, co pasuju na 4x100.
- mirec320
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 2223
- Dátum registrácie: 08 Máj 2013, 08:07
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko alt: POhronský Ruskov
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
nie ja mam ine a tusim ze jedna z nich je aj poskodena. A je to R14".
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 TD,50kW,1998,X17DTL ex
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
OPEL ASTRA G 1.6 16V , 74kW , 1998 , X16XEL , AT4 ex
OPEL VECTRA B 2,5 V6 , 125kW , 2000 , X25XE , AT 4 ex
OPEL VECTRA B 2,0 16 V , 100 kW, 2000 , X20XEV , AT4 ex
OPEL ASTRA F 1,4 16V , 66 kW , 1996 , X14XE ex
OPEL ASTRA G CARAVAN 1.7 CDTI , 59 kW , 2007 , Y17DTL súčastnosť
KIA SORENTO I, 2.5 CRDI, 103 kW, 2005, D4CB, súčastnosť
- lubo098
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1625
- Dátum registrácie: 11 Sep 2008, 16:46
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Levice
- Bydlisko: LV
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
bukelo napísal:Z coho je potom disk 5x110 R15 ET 49 s logom GM? Vectra B?
Ano je to rozmer z vectry B
vectra a jeden pes uz je prec, ostala zena, dva psy pes a dcera...
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
treba pozriet, ze co to vlastne mate
ja mam puklice z Vectra C, z ich stredu bolo treba odrezat cca 15 mm vysoky pas, ktory doliehal na stred disku okolo srobov
ja mam puklice z Vectra C, z ich stredu bolo treba odrezat cca 15 mm vysoky pas, ktory doliehal na stred disku okolo srobov
- Kesi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5145
- Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Land of Confusion
- Bydlisko: EHMK :-)
Re: (Ne)zameniteľnosť originálnych puklíc
To foto disku je predpokladám rezerva
Taký super stav
Taký super stav
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.