Názor a skúsenosti s 2,5 TDS Frontera

Moderátor: dulo

Roso
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 442
Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 21:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Pov.Bystrica----Trenčín
Kontaktovať používateľa:

Názor a skúsenosti s 2,5 TDS Frontera

Príspevok od používateľa Roso »

Chcel by som terénne auto a rozhodol som sa pre Fronteru 4dv. rv.98 motor 2,5 TDS potrebujem vedieť aké sú to autá a aký je ten motor či je spoľahlivý jeho chyby ........
Vectra B 1,8 16V X18XE - Kawasaki Z 1000
Felda 1,3mpi Sporline ex
Kadet 1,6 i moja prvá vážna známosť ex
http://www.roso.salem.sk/
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Ten motor 2,5 by mal byt od Magneti Marelli ,Opel si ich dal totiz vyrobit u nich .Skusenosti s nim asi vela nebude, pretoze na Slovensku ich az tak velal nejazdi.Viem iba ,ze maju delene hlavy valcov a najviac ich dovazaju z Talianska :wink:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Roso
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 442
Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 21:24
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Pov.Bystrica----Trenčín
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Roso »

čiže asi nič moc keď Taliansko
Vectra B 1,8 16V X18XE - Kawasaki Z 1000
Felda 1,3mpi Sporline ex
Kadet 1,6 i moja prvá vážna známosť ex
http://www.roso.salem.sk/
jasan21

Príspevok od používateľa jasan21 »

tie agregaty su TDS...pouzivali ich BMW...konkretne 525...zivotnost motora u BMW s tymto motorom je milion km :) ale zas som pocul ze opel s nimi mal problemy ohladom netesnosti ja som mal zaujem o jeden ktory je stale v ponuke a celkom pekny no frontery do roku 98 velmi korodovali...preto osm sa rozhodol kupit 2.2DTi predsa novsi motor s rovnakym vykonom a zatail spokojnost aj co sa tyka karos..az na zadny naraznik pod plastom je to rakovina
azmodan

Príspevok od používateľa azmodan »

jasan21 napísal:tie agregaty su TDS...pouzivali ich BMW...konkretne 525...zivotnost motora u BMW s tymto motorom je milion km :)


:roll: to si robis srandu ... TDS boli najhorsie dizlove agregaty od BMW, su velmi citlive na predosle zaobchadzanie majitelom cize ako ojazdene auto by som to nekupoval..nikto tie motory nechce co sa ani necudujem ..preto boli velmi rychlo modernizovane (2.5d,3.0d)
jasan21

Príspevok od používateľa jasan21 »

ked som chcel BMW tak mi parta zo servisu odporucala prave tieto agregaty...ze je s nimi tazka robota ked nahodou nieco odijde ale ze vydrzia velmi vela....mno neviem :hurt: aj ekd som pozeral po tychto autach a velmi som chcel tu 2.5 nakoniec som vzal novsi model...nelutujem zatial....ta 2.5 netesnila olej no myslel som si ze to je jedna z mala....netiekla ale bola vlhka....
si asi prvy clovek co mi vravi ze 525 TDS je zly agregat...nestretol som sa este s takym nazorom ale stava sa nehadam sa.
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

jasan21 napísal:ked som chcel BMW tak mi parta zo servisu odporucala prave tieto agregaty...ze je s nimi tazka robota ked nahodou nieco odijde ale ze vydrzia velmi vela....mno neviem :hurt: aj ekd som pozeral po tychto autach a velmi som chcel tu 2.5 nakoniec som vzal novsi model...nelutujem zatial....ta 2.5 netesnila olej no myslel som si ze to je jedna z mala....netiekla ale bola vlhka....
si asi prvy clovek co mi vravi ze 525 TDS je zly agregat...nestretol som sa este s takym nazorom ale stava sa nehadam sa.

Pozor ,ale 2,5 TDS vo Frontere nieje od BMW ako som uz pisal je to Magneti Mareli :wink:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
jasan21

Príspevok od používateľa jasan21 »

no ja som bol v tom ze to oznacenie BMW nenecha len tak...ako pred nedavnom PSA zalovali jednu automobilku lebo pouzila ich specificky znak v oznaceni modelu auta....a viacery mi povedali ze je to od BMW....no ak je to marelli tak ruky prec....mal som 4 talianov a nedaleko nasej fabriky sa otvorilo marelli....teda este neje oficialne otvorenie ale taliani... :( maju pekny dizajn aut ale zivotnost slabu tesnenia pod hlavami su ako zuvacky stvrdnu odlupia sa a kvapka olej....
NEXIA detto uz som menil
Kajo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 10197
Dátum registrácie: 09 Máj 2008, 22:59
Auto: Astra G
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa Kajo »

Ak je to ten istý motor Magnetti Marelli, ktorý sa montoval do Alfa Romeo 164 a do Fiatu Ducato, potom to nie je zlý motor!
Viem len, že je veľmi dôležité kontrolovať všetky vodné hadice, lebo inak oddelené hlavy rady praskajú.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Kajo napísal:Ak je to ten istý motor Magnetti Marelli, ktorý sa montoval do Alfa Romeo 164 a do Fiatu Ducato, potom to nie je zlý motor!
Viem len, že je veľmi dôležité kontrolovať všetky vodné hadice, lebo inak oddelené hlavy rady praskajú.

Presne tak tento motor ma delene hlavy :lol:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
azmodan

Príspevok od používateľa azmodan »

nech sa paci tds pre jasan21

http://bmwklub.sk/viewtopic.php?t=8957
jasan21

Príspevok od používateľa jasan21 »

aj tu onom pisu ako o nie zlom agregate....ma ho znamy uz dlhe roky a je s nim nadmieru spokojny.
no TDS ako TDS....zalezi od majitela a tu sa pisalo ze do frontery sa daval taliansky agregat..magnetti marelli....
mal som 4 talianov z toho 3 naftaky...az na hlucnost som bol spokojny ale tesnost motora unich je druhorada....nemusim vytahovat rysku oleja kym tecie tak tam olej este je ked netecie treba doliat :D asi tak mi to vysvetlil kamos...ide aj bez oleja mas v trubke...
ked som ho predal som sa radoval ze som sa ho zbavil....
inak...to auto do dnesneho dna jazdi a majitel je vysmiaty ze mu to nezerie vela....TOT O TALIANOCH.....
radsej aziu
martin561

Príspevok od používateľa martin561 »

neni nahodou bmw 2,5 tds 6 valec ? pretoze frontera 2,5 tds je 4 valec. :idea:
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

Kajo napísal:Ak je to ten istý motor Magnetti Marelli, ktorý sa montoval do Alfa Romeo 164 a do Fiatu Ducato, potom to nie je zlý motor!
Viem len, že je veľmi dôležité kontrolovať všetky vodné hadice, lebo inak oddelené hlavy rady praskajú.


a do Jeep Cherokee. Od firmy VM Motori. K spolahlivosti sa nebudem vyjadrovat, ale kedysi robili papierovo spickove motory
rado.c

Príspevok od používateľa rado.c »

martin561 napísal: neni nahodou bmw 2,5 tds 6 valec ? pretoze frontera 2,5 tds je 4 valec. :idea:

neviem ako frontera, ale moje bmw 525 tds je 6-valec
martin561

Príspevok od používateľa martin561 »

takze tie dva motory nemaju nic spoocne (okrem oznacenia), mam 2,5ku fronteru asi rok (cca 50 000 km)a okrem nafty a pravidelnej vymeny oleja som do nej nemusel investovat, takze ja som nadmieru spokojny. a to ju pouzivam pri stavbe chaty takze si uz toho uzila dost.
Napísať odpoveď

Návrat na "FRONTERA, ANTARA, MONTEREY, CAMPO, MOVANO, VIVARO - VŠEOBECNE"