Zdravím páni.Mám Fronteru B 2000 Limited 2.2 DTI .Mám s ňou problém v tom,že ak stojí napríklad od večera do rána,tak ju mám problém naštartovať.Chytí na prvý krát ale hneď aj zdochne.Potom musím zväčša dva tri krát použiť palivovú pumpu a potom po dlhšom točení naskočí a z výfuku vyletí oblak dymu.Pokiaľ mám nádrž aspoň do 3/4 plnú tak mi chytí naštartovať bez problémov.Prosím Vás,kto ste mali podobný problém,alebo viete o čo ide poraďte mi ako to ám riešit.A ešte by ma zaujímalo načo je na pravo hore od motora taká malá hodička končiaca červeným vrchnáčikom s nápisom FUEL PRIMING PORT.Ďakujem za pomoc.
Ďakujem za tip.Už som sa ľakal,že to bude čerpadlo.Asi by bolo najlepšie vymeniť celé vedenie až k čerpadlu,však?Inak jena časť už bola menená,vyzerá síce neporušene,ale myslíte že by tam mohol nastať problém znova na tom istom mieste?A načo je vlastne ten FUEL PRIMING PORT?
Problém s padaním nafty je vyriešený.Na celom palivovom potrubi sa vymenili a poriadne dotiahli eskapásky a pred pumpou sa nasadila klapka proti vracaniu nafty.Funguje to.Zatiaľ.